המנגל פרק 121: איך בונים מסר שיווקי נכון

המנגל פרק 121: איך בונים מסר שיווקי נכון

אודות הפרק

הפרק אירחנו את עירית זינגר, מנהלת השיווק הגלובלית של חברת ווינדוורד. עירית כיהנה בעברה במגוון תפקידי שיווק בכירים בחברות כגון לוריאל ומיקרוסופט. שוחחנו על התובנות שלה מהתקופה בלוריאל ואתגרי המיתוג של חברות המבוססות על מוצרי צריכה, מדוע גם מותגי על כמו מיקרוסופט נאבקים לדייק מסרים, החשיבות של מסרים שיווקיים, על הבדלים בגישות שיווק, טרנדים משתנים ומה האתגרים הכי גדולים העומדים מול אנשי שיווק ויזמים בשנים הקרובות.

הצטרפו לקבוצת ״המנגליסטים״ בפייסבוק

https://www.facebook.com/groups/912397569546673

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש הוא חלק מרשת ״פרש״ פודקאסטים. בקרו אותנו באתר הרשת: www.fresh-podcasts.com

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 121: איך בונים מסר שיווקי נכון