-
הפרק עשינו המון כבוד לאחד האנשים הכי חשובים בעולמות המיתוג והשיווק במאה האחרונה. ד"ר קלוטייר01:12:35 29/01/2025
-
מה משותף לג'יי קיי רולינג, וולט דיסני, ודונלד טראמפ? מאוד ״פשוט״ - כולם עמדו בפני דחיות בלתי פוסקות, כישלונות צורבים01:19:52 22/01/2025
-
הפרק צללנו לעומק הפסיכולוגיה שמאחורי מותגים ״זולים״, ואיך לעזעזל הם מצליחים להפוך את המילה "זול" לערך רגשי ומותגי מנצח.01:06:36 15/01/2025
-
הפרק צללנו לאחד העקרונות הפסיכולוגיים המרתקים ביותר בעולם השיווק: איך אמירה כמו "לא" או "אל" יוצרת דווקא את האפקט ההפוך01:02:18 08/01/2025
-
הפרק אכלנו את הראש על כמה מהמהלכים, התובנות והנתונים הכי חשובים ומעניינים שכל יזמת ויזם, אנשי שיווק/תוכן ומיתוג, ובני01:17:28 30/12/2024
-
הפרק אירחנו את בן בלנקי, מומחה לאופטימיזציה והתנהגות אנושית שיושבות בתפר בין שיווק,מיתוג ומוצר. בין היתר, בן בנה וניהל01:29:20 25/12/2024
-
יובל סמט הוא יזם סדרתי, שותף מייסד ומנכ״ל רייזאפ, הפועלת בישראל ובבריטניה. רייזאפ גייסה עד01:20:56 19/12/2024
-
הפרק התמנגלנו עם רענן כהן, יזם שגייס מאות מיליונים והקים את הסטארטאפ ״ברינג״ שהגיע לשווי של מיליארדים. רענן פרש מהמסע01:08:44 12/12/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: מנכ״ל יגואר ממשיך את המבוכה ואת הניתוק מכל ערכי המותג שנבנו במשך עשרות שנים, למה מותגי רפואה בישראל01:06:40 04/12/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על המהלך הנועז של מותג רכבי היוקרה יגואר שהחליט לשבור שמאלה הכי חזק שאפשר ומה כל אחת ואחד מאיתנו יכולים57:14 27/11/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על מותגים שהצליחו לבנות את עצמם מחדש דרך אסטרטגיוצת מיתוג נועזות ומה כל אחת ואחד מכם יכול לקחת וליישם01:01:42 20/11/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על התופעה הפסיכולוגית הנקראית ״אפקט בת היענה״. דיברנו על למה בני אדם נוטים להימנע ממידע שלילי ומה55:43 13/11/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על תיאוריית אפס-סיכון ואיך היא משפיעה על קבלת החלטות של לקוחות ומשתמשים במצבים של אי-ודאות. ניתחנו50:14 07/11/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: לראשונה בהיסטוריה פודקאסטים הפכו להיות פלטפורמה עוצמתית שאותה המועמדים לנשיאות לוקחים ברצינות59:22 30/10/2024
-
הפרק דיברנו על מה קורה כאשר מותגים לא עומדים בהחלטה שלהם - בין אם זו הבטחה לבן זוג או חבר, ובין אם זה סטארטאפ או חברה01:03:56 09/10/2024
-
הפרק צללנו לעולם של שיווק ללא תקציב מסורתי, וחשפנו איך מותגים פורצי דרך הצליחו לבנות קהילות חזקות, ליצור שיח חברתי ולצמוח01:01:06 25/09/2024
-
למה כל כך קשה למדוד את האימפקט של בניית מותג??? הפרק אכלנו את הראש על האתגרים והשקר הפוטנציאלי של מדידת הצלחה מותגית57:26 18/09/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על החשיבות העצומה של תכנון והעברת מסרים שיצליחו לגעת ברגשות של קהלי היעד שלכם. בין היתר חפרנו על אפליקציית01:03:28 11/09/2024
-
הפרק התמנגלנו עם ד"ר מריה בלכר, שותפה מייסדת בקרן ההון סיכון Serendipity Impact VC המשקיעה בטכנולוגיות בתחום בריאות הנפש01:15:04 15/08/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על נושא קריטי, רגיש, עדין ומסוכן, שבעולם המיתוג נקרא: "Go Woke, Go Broke“01:01:36 07/08/2024
-
הפרק התמנגלנו שוב עם יהב לוי, מומחה לאסטרטגיות שיווקיות ממוקדות לקוח (עם התמחות בסוציולוגיה ופסיכולוגיה חברתית). יהב01:13:16 01/08/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על ההתרסקות של המותג הישראלי סלינה שעד לפני שנתיים נחשב לאחת ההצלחות הגדולות שיצאו מישראל, ניתחנו01:00:40 25/07/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על איך נסיון ההתנקשות במועמד הנשיאות של ארה״ב דונלד טראמפ שגרמה לאפקט דומינו מטורף ומה כל יזם ואיש57:04 17/07/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: לא כל יום מכריזים בישראל על הקמת חברת תעופה חדשה וזה לגמרי דרש התייחסות שלנו, לכן פתחנו את הפרק56:50 10/07/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: יוטיוב היא עדיין פלטפורמת הסטרימינג הכי חזקה של השנה בעולם, ואיך היא מצליחה לנצח באקוסיסטם כל57:02 04/07/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על ההכרזה המרתקת של נטפליקס על הקמת לונה פארקים ברחבי ארה״ב, הפסיכולוגיה של חוויות מותג ככוח להאריך51:36 26/06/2024
-
הפרק התמנגלנו עם רועי בן בסט, שותף מייסד של חברת קנדגו, שבונה ומשווקת מותגי ״דיירקט טו קונסיומר״ בארה״ב ומייצרת הכנסות01:10:52 20/06/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: למה הסבתא בת ה 93 של חגי התנסתה עם צ׳אטג׳יפיטי ולא האמינה למה שהתרחש? הניסוי של חגי עם ניתוח52:36 05/06/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על הקסם והעוצמה של מיתוג אנדרדוגים, כיצד הם משפיעים על פסיכולוגיית צרכנים ויכולים ליצור חיבור רגשי01:03:28 22/05/2024
-
לירון ששון הוא יזם, איש עסקים ומסעדן שאחראי לכמה מהמקומות החמים והמצליחים בתל אביב, כולל ״מתחת לעץ״ ו ״סילי קיד״. בנוסף,01:12:04 09/05/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: הנרטיב החדש של התעשיות הבטחוניות וההשפעות שלו על בני אדם, הסדרה ״ילוסטון״ גורמת לשיאי מכירות של59:36 02/05/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: הפסיכולוגיה והמשמעות של המיצוב החדש אותו הרוויחה ישראל בעולם בעקבות המתקפה ההיסטורית האיראנית,44:46 17/04/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על העקרונות והפסיכולוגיה מאחורי אסטרטגיות שיווק לא רציונלי, כולל ההשפעות והיתרונות האדירים שיש למהלכי01:09:20 10/04/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: העוזרת האישית ״פאי״ שמשגעת את העולם והניסוי שעשינו בשידור חי, הכלי המשוגע ״סונו״ מאיים לשנות42:20 03/04/2024
-
הפרק התמנגלנו עם תומר רייזר, יזם, מחלוצי תעשיית האיקומרס בישראל, בעל ניסיון של 18שנה במכירות אונליין בשווקים מקומיים01:11:10 28/03/2024
-
בעולם שבו מכונות מייצרות תוכן בסקייל משוגע, נשאלת שאלה שכל מותג, כל חברה, כל יזם וכל סטארטאפ שואלים - ״איך לתפוס את תשומת01:12:26 21/03/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: סם אלטמן בפנייה מפחידה ומרעישה עבור אנשי שיווק, הסוד המיתוגי של מותג הרכב שמפרק את טסלה לחתיכות01:00:36 14/03/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על: הניסוי המטורף שבנה מותג מסעדה שלא קיימת והפך אותה למסעדה עם הדירוג מספר אחד בלונדון ורשימת01:01:48 06/03/2024
-
הפרק אירחנו את איציק אלבז, יזם והשותף המייסד של חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה הישראלית ארטליסט, שיש לה יותר מ-17 מיליון01:19:40 29/02/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על הכלי והטכנולוגיה החדשה שמאיימת לשנות ולהשפיע על מיליוני משרות ועל מערכי שיווק בסדר גודל שלא הכרנו01:00:10 25/02/2024
-
בין היתר אכלנו את הראש על: למה יוס התבאס מפרסומת החטופים של מערך ההסברה של ישראל בסופר בול, מדוע אחד מאנשי הפרסום החזקים בארה״ב01:07:26 15/02/2024
-
הפרק צללנו לעומק אל אחד הנושאים הכי חשובים לכל מותג מכל סוג בעולם - בניית אמון. לפי מחקרים, בניית אמון (אמיתי)01:02:12 07/02/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על למה כולם רוצים ויראליות של תוכן ומדוע הרוב ללעולם לא יצליחו. ניתחנו כדוגמא את אחד המהלכים הכי ויראלים של השנה01:00:02 01/02/2024
-
הפרק התמנגלנו עם יהב לוי, מומחה לאסטרטגיות שיווקיות ממוקדות לקוח (M.A סוציולוגיה, התמחות בפסיכולוגיה חברתית). יהב בעל ניסיון של01:27:54 25/01/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על מדוע מוכרי החלומות ו ״אנשי שיווק״ פיקטיביים חוזרים בגדול בישראל ועושים המון קמפיינים, איך נוגעים בחולשות אנושיות40:26 17/01/2024
-
הפרק ניתחנו וחפרנו על כמה מההכרזות וההשקות הכי מעניינות של מותגי טכנולוגיה שרוצים לגעת ולשנות את החיים של כולנו ישירות בשנה הקרובה,44:02 10/01/2024
-
הפרק התמנגלנו עם טל יעקובסון, המנכ״ל של חברת הענק ״פריון נטוורק״ הנסחרת בנאסד״ק ונחשבת לאחת החברות המשפיעות על עולם הפרסום והשיווק01:13:48 04/01/2024
-
הפרק אכלנו את הראש על מהלך השיווק הכי גרוע של 2023 בעולם ומה כולנו יכולים ללמוד ממנו, המנכ״ל ההזוי של חברת התעופה שישב ערום בישיבת01:06:08 27/12/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על המהלך המטורף של חברת טסקו בדרום קוריאה שהצליח להוציא מיוסי את המחמאה ״גאוני!״, ההכרזה המפחידה של מנכ״ל ״סטייבל״55:58 20/12/2023
-
הפרק שיתפנו בכמה מהידיעות שכל יזם ואיש שיווק צריכים להיות מודעים אליהם. בין היתר אכלנו את הראש על החווייה ההזויה של חגי עם חברה54:30 13/12/2023
-
הפרק ניתחנו לעומק את האסטרטגיה הכי מעניינת ויצירתית בעולמות השיווק הנקראת ״שיווק אמבוש״, אסטרטגיה שמתייחסת למהלכי שיווק נועזים שמותג01:03:48 06/12/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על: מחקר מדד המותגים הכי מרתק בכדור הארץ ולמה כל כך חשוב שנתייחס אליו, איך מיצוב מדויק של מוצר אחד יכול להציל49:44 29/11/2023
-
הפרק דיברנו על בעל המסעדה מחיפה שעשה את כל הטעויות האפשריות ולא מבין איך בונים מותג, איך דונלד טראמפ מצליח לכבוש את הסקרים ואת התודעה01:08:14 23/11/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על המותג המסתורי שגייס 250 מיליון דולר בשביל להזניק אותנו לעתיד ולחסל את השימוש במסארטפונים, יוס וחגי פותחים53:04 15/11/2023
-
הפרק דיברנו בעיקר על הצד המנטלי שכל ישראלי חווה ומתמודד איתו בהקשר העסקי בתקופה האחרונה ובעיקר יזמים ואנשי שיווק. בין היתר דיברנו51:42 09/11/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו01:07:36 02/11/2023
-
המציאות הישראלית לעולם לא תשוב להיות מה שהייתה לפני השביעי באוקטובר. אז הפעם במנגל החלטנו לצלול ולספק כמה כלים מנטלים ופרקטים על59:08 26/10/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו54:02 28/09/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו58:42 18/09/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו51:42 07/09/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו01:08:43 30/08/2023
-
הפרק התמנגלנו עם אינה שפרינגר, מנהלת השיווק הגלובלית של Lsports, חברת טכנולוגיה בינלאומית בתחום הספורט. בין היתר דיברנו עם אינה01:16:27 29/08/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו55:16 17/08/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו54:36 02/08/2023
-
הפרק חפרנו על הפסיכולוגיה והאסטרטגיות מאחורי כמה ממהלכי השיווק הכי נועזים ויצירתיים שנעשו אי פעם ע״י מותגים, חברות59:34 30/07/2023
-
הפרק סיקרנו את הידיעות הכי חמות בעולמות השיווק והתוכן שכולכם צריכים לדעת עליהם. בין היתר אכלנו את הראש על: הקמפיין המבריק של מותג50:16 19/07/2023
-
הפרק צללנו לעומק למניעים הרגשיים, עוצמה והכוח שיש לשירות הלקוחות שלכם, מדוע אנחנו רואים את ההשקעה שם כתקציב שיווק ומיתוג ולאו דווקא01:04:22 06/07/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על עקרונות פסיכולוגיים שניתן להטמיע במוצרים, מהלכי שיווק ותוכן על מנת לייצר חיבור רגשי ולהפעיל בני אדם. בין היתר56:27 28/06/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על: הפרק החדש של מראה שחורה חושף את העתיד הנראה לעין, השדרנית שמכרה את הזכויות על הקול שלה לערוץ ספורט מוכר,01:03:46 22/06/2023
-
הפרק צללנו לעומק על הפעלה ושימוש בפחד והפחדה בעולמות השיווק והתוכן. בין היתר אכלנו את הראש על הדוקו החדש על ארנולד שוורצנגר ומה57:22 14/06/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על המניעים הפסיכולוגיים מאחורי מותגי יוקרה. איך עובד היקום המקביל המרתק הזה ומה יזמים ואנשי שיווק ואסטרטגיה יכולים01:12:06 08/06/2023
-
הפרק התמנגלנו עם רועי קציר, משנה למנכ״ל של חברת כאל, עם עבר ונסיון עשיר בעולמות השיווק וחווית לקוח בכמה מהמותגים הגדולים59:29 01/06/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על: ההכרזה של חגי על הצעד הבא שלו, למה פתאום כולם ״רוצים״ לבנות מותג? (ספויילר אין להם ברירה), ניתוח01:09:59 24/05/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו01:16:50 17/05/2023
-
הפרק התמנגלנו עם בילי סינה ועידן כרמלי, השותפים של ENVY סוכנות שיווק שעובדת עם סטארטאפים וחברות b2b ענקיות בכל רחבי העולם.01:05:34 15/05/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על מותגים גדולים שניסו להתרחב ועשו טעויות אסטרטגיות שכולנו יכולים ללמוד מהם. בין היתר חפרנו על המגזין59:53 04/05/2023
-
הפרק התמנגלנו עם ד״ר לירז מרגלית, המתמחה בקבלת החלטות, שינוי התנהגות, ועיצוב הרגלים מהמובילות בישראל. לירז היא מרצה מרצה מבוקשת01:05:10 19/04/2023
-
הפרק התמנגלנו עם היזמית טל רובינשטיין, המנכ״לית והשותפה המייסדת של הסטארטאפ ״שופרז״ לשיחה כנה ופתוחה על המסע היזמי מעורר ההשראה01:16:12 30/03/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו01:00:30 22/03/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על כמה מחדשות השיווק והמיתוג המרתקות של השבוע, ובנוסף ניתחנו כמה מהלכי שיווק מבריקים, וכאלה שיצרו תגובה הפוכה01:02:58 15/03/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו01:06:52 12/03/2023
-
שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים. פשוט כנסו58:45 01/03/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על ההכרזה הדרמטית של פייסבוק ואינסטגרם על מהפכת ה״וי הכחול״ ואיך היא הולכת להשפיע על מותגים ויוצרי תוכן, ספוטיפיי58:45 22/02/2023
-
הפרק המשכנו לנתח מקרים וסיפורים מרתקים של משפיעניות ומשפיעים שפגעו במותגים ברחבי העולם דרך שת״פים לא מדויקים. בין48:59 16/02/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על אחד מערוצי השיווק המרכזיים של מותגים ומהם האתגרים והסכנות שכל חברה וסטארטאפ חייבים01:13:21 08/02/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על הפסיכולוגיה של העולם העסקי ועד כמה מיתוג ותדמית משפיעים על קבלת ההחלטות שלנו. בין היתר אכלנו01:02:59 02/02/2023
-
הפרק התמנגלנו עם אסף שמואלי, יועץ תקשורת ומומחה לטיפול בשיימינג ובניהול משברים של מותגים ברשתות חברתיות.01:21:27 26/01/2023
-
הפרק צללנו לעומק לאחד התחומים הכי מרתקים ומשמעותיים שהולכים לשנות את החיים של כולנו כפי שאנחנו מכירים אותם. כבר אין מנוס מלהבין01:07:49 18/01/2023
-
הפרק צללנו לעומק לאחד הנושאים הכי מרתקים וחשובים שמתרחשים בעולמות השיווק, המיתוג והתוכן, אשר הולכים לעצב מחדש את57:55 11/01/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על: טיקטוק הופכת למנוע חיפוש והאמריקאים מפחדים, מדוע תאגיד הריטייל ״בלו נייבי״ מתחיל להשקיע בסדרות01:03:09 04/01/2023
-
הפרק אכלנו את הראש על האתגרים הכי גדולים שהולכים לעמוד בפני יזמים, אנשי שיווק, מיתוג ותוכן בשנה הקרובה, האם הבאזזז סביב בינה מלאכותית01:18:45 28/12/2022
-
הפרק התמנגלנו עם עופר גולן, איש מיתוג וקריאייטיב מהבכירים בישראל, איש של מילים, המשתמש בכוחה של המילה הכתובה על מנת לסייע למותגים01:25:27 21/12/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על ההשפעה של רגשות והפעלת טריגריים ריגשיים במהלכי שיווק ותכני מותג, איך בונים אסטרטגיות01:16:15 14/12/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על אשת המיתוג שהוציאה קריאת הזהרה לסטארטאפים, היזם הישראלי שרוצה להקים רשת חברתית חדשה, הבלגן והצביעות במונדיאל חוגגת,01:19:33 23/11/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על מה לעזעזל אילון מאסק מנסה לעשות עם טוויטר, המשבר הכלכלי העולמי מחריף ומשפיע על מותגים ומחלקות שיווק בפרט,01:14:51 16/11/2022
-
הפרק התמנגלנו עם מירן פחמן, קופירייטר ומנהל קריאייטיב, היוצר של הפודקאסט איר-קאצ׳ר וקבוצת הפייבוק קריאייטיב פירסט והמייסד של הסוכנות01:33:33 03/11/2022
-
הפרק נגענו וצללנו אל אחד המושגים המרתקים והחשובים בעולמות המיתוג והשיווק הנקרא ״שיווק שנוי במחלוקת, המתייחס לטקטיקה01:16:07 26/10/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על מדוע נטפליקס מרימה חנויות פיזיות ואיך זה קשור לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה? למה מותג הרכב ניסן משקיע בסדרות תוכן01:03:57 20/10/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על התובנות של חגי מקריאת הספר של מייסד נייק פיל נייט, למה יוסי ראה סדרה על שלמה ארצי, מהלך התוכן01:04:49 02/10/2022
-
הפרק ביקשנו מהמאזינים שלנו לשלוח לנו הצעות למותגים שיעלו על המנגל, שם ננתח את האתרים, המיתוג ואת הסיפור שלהם בהיבטים המיתוגיים בשידור חי. בין51:41 22/09/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על: הקמפיין ההזוי של המותג פורד עם ראש ממשלת איטליה והאם הם עשו את זה בכוונה? ניתוח פלטפורמת הפרסום החדשה של01:01:45 08/09/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על: אפליקציית ״בי-ריל״ עוקפת את אינסטגרם באפסטור ולמה זה צריך לעניין את כולנו, טינדר נמצאת בבעיה חמורה ומחשבת01:09:49 31/08/2022
-
אריק שטילמן, יזם סדרתי, המייסד של הסטארטאפ בעל השווי הגבוה בישראל ״ראפיד״ חזר אלינו למנגל לשיחת פריסטייל על מיתוג, שיווק, יזמות,01:34:36 18/08/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על מותג המסיבות הניו יורקי שנותן חוויה מעולם אחר, עד כמה רחוק מותגים צריכים ללכת עם המימד החווייתי?01:03:08 04/08/2022
-
הפרק שוחחנו על הנושאים הכי חמים בעולמות השיווק יחד עם תובנות שכל מותג וחברה יכולים ליישם כבר מחר בבוקר בין49:26 27/07/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על תוצאות סקר המותגים של חגי, ההכרזה המדאיגה של פייסבוק, האם יש עדיין אוקיינוס כחול? למה אנשים הולכים לקולנוע01:03:25 06/07/2022
-
הפרק התמנגלנו עם גלי בלוך לירן, יועצת ומאמנת מנהיגות וניהול עצמי ליזמים.ות, סטארטאפים, מנכ״לים וחברות, והמנחה של הפודקאסט המצליח01:40:33 29/06/2022
-
הפרק חפרנו על: הבהרה חשובה של יוס לגבי פיצ׳ר באינסטגרם, התובנות המרתקות ממנהלת השיווק של המותג הסופר מצליח ״טריניטי״, מה למדנו ממנהל השיווק01:05:54 22/06/2022
-
הגיע הזמן שנדבר על אינסטגרם לעומק. הפלטפורמה משתנה ועוברת אבולוציה בשנים האחרונות והפרק מוקדש לפיצוח הפקת תוכן ובניית קהילה למותגים ומותגים01:13:40 15/06/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על: התייחסות שלנו לתגובה קשה שכתבו לנו בפייסבוק על מיתוג והתמכרויות, איך יוצרים אמון בין בני אדם ומותגים, למה אין במאים01:00:54 01/06/2022
-
הפרק חפרנו על: חנות האיקומרס שגרמה לחגי להתפוצץ (ומהם הדברים הכי חמורים שאסור למותגים לחטוא בהם), רשת מריוט העולמית מכריזה על מהלך01:08:58 24/05/2022
-
הפרק אכלנו את הראש על: מה עיצבן את חגי בלינקדאין? הקשר בין מיתוג למגמת הצניחה בשווי של חברות הטכנולוגיה הישראליות בחו"ל, למה יוס עצבני על01:09:42 16/05/2022
-
אז איך מתמודדים עם תוכן שיוויקי אינסופי ומיליוני חברות ומותגים שרבים על תשומת הלב של הלקוחות והיוזרים שלכם? אסטרטגית01:22:40 03/05/2022
-
הפרק התמנגלנו עם אחד מיוצרי התוכן והיוטיוברים המצליחים בישראל, אלון גרעיני, יוטיובר במשרה מלאה, שערוץ התוכן שלו ביוטיוב עקף מזמן01:26:14 25/04/2022
-
הפרק ניתחנו כמה דוגמאות מרתקות של יזמיות ויזמים שבנו חברות ענק מאפס ושיתפנו בתובנות והארות שכל יזמת, יזם ואנשי שיווק ומיתוג יכולים01:22:54 10/04/2022
-
הפרק התמנגלנו עם דנה פולג, סמנכ"לית השיווק של הסטארטאפ Five Sigma. דנה בעלת רזומה עצום בתפקידי ניהול ופיתוח מחלקות שיווק של חברות01:12:24 04/04/2022
-
מה משותף לטיפקס, ג׳קוזי, אקמול, פריג‘ידר, פלאפון, קטשופ, ג'קוזי, סוכרזית, זירוקס, קלינקס, טיטולים וג'יפ? התשובה: כולם הם שמות של51:13 28/03/2022
-
הפרק שוחחנו על המהות והחלום הרטוב של כל חברה וסטארטאפ - להפוך לכת. המושג נקרא Cult-Branding והמשמעות שלו היא שהלקוח מרגיש ערך ותחושות54:21 15/03/2022
-
הפרק חפרנו לעומק על ״מיתוג משותף״- אסטרטגיה המורכבת משילוב שניים או יותר של מותגים שונים של מוצרים או שירותים במטרה לקבץ אותם יחד01:14:17 07/03/2022
-
הפרק ניתחנו את המיתוג האישי של האיש הכי מדובר בשבועות האחרונים - פוטין. בנוסף שוחחנו על חוק ״השבע״ בשיווק ומדוע יצירת אמון היא העוגן01:05:51 28/02/2022
-
הפרק צללנו אל תוך אחת האסטרטגיות הכי מרתקות בעולם השיווק הנקראות גם Stealth / Undercover marketing אסטרטגיות שיווק אלו מתייחסות01:04:50 21/02/2022
-
הפרק ניתחנו כמה דוגמאות מרתקות לחברות וסטארטאפים שלקחו את מערכי התוכן שלהם לשלב הבא והצליחו לבסס את עצמם כמותגים חזקים בזכות אסטרטגיות התוכן01:08:28 14/02/2022
-
הפרק אירחנו את היזם יונתן קרן, שותף מייסד והמנכ״ל של המותג ״מעפילים״ שהחל מתשוקה צדדית של יונתן לרקוח בבית מוצרי טיפוח איכותיים01:29:01 01/02/2022
-
הפרק ניתחנו כמה דוגמאות מעולות של מותגי איקומרס מתחומים שונים, שצמחו והצליחו בעקבות טקטיקות מיתוג ושיווק שונות.57:43 25/01/2022
-
שיווק גרילה היא טקטיקה שיווקית בה מותגים משתמשים בפעולות ייחודיות, מפתיעות ושאינן שגרתיות על מנת לקדם מוצר או שירות. היא נחשבת לאחת58:17 10/01/2022
-
הפרק התמקדנו בכוחה של המילה כתובה ופירקנו את היסודות של קופירייטינג מוצלח. בין היתר אכלנו את הראש על השינוי המיתוגי שטינדר59:04 03/01/2022
-
בפרק סוף שנה רותח במיוחד התמנגלנו עם מור פסו, סמנכ״לֹית השיווק של הסטארטאפ קארמה שגייס לאחרונה 25 מליון דולר ומחזיק מעל 3 מליון01:20:26 28/12/2021
-
הפרק המשכנו לסכם שנה והתחלנו לצעוד אל תוך 2022 אשר הולכת להיות שנה קריטית לכל סטארטאפ, מותג וחברה. שוחחנו על הטרנדים והתחזיות הכי מעניינות33:38 23/12/2021
-
הפרק העלנו כמה נקודות מעניינות שמבחינתינו מסכמות את עולמות המיתוג והשיווק ב 2021. בין היתר שוחחנו על הפרסומת של וויל פארל וג׳נרל מוטורס44:02 20/12/2021
-
הפרק אנחנו מקדישים לכל אותם ג׳וניוריות וג׳וניורים שנאבקים להיכנס ולמצוא את העבודה הראשונה שלהם. גם בתעשיית ההייטק וגם במרחב01:07:42 09/12/2021
-
הפרק התמנגלנו עם היזם דיויד יצחקי, שותף מייסד ומנהל שיווק בסטארטאפ הטרוול-טק ״בוקאווי״. שוחחנו עם דיויד על המון01:14:06 30/11/2021
-
חוויית הלקוח שלכם סובבת כולה סביב הבנת ההתנהגות האנושית. הפרק התמקדנו על כמה פרמטרים סופר חשובים המגיעים מעולמות52:38 23/11/2021
-
הפרק שוחחנו על בניית אמון. מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו מאמינים גדולים בבניית מערכות יחסים כמפתח אדיר של מותגים חזקים. בין היתר חפרנו01:03:42 09/11/2021
-
הפרק חפרנו על אחד הנושאים הכי מרתקים ועוצמתיים בעולמות השיווק: UGC - user generated content52:30 26/10/2021
-
הפרק התמנגלנו עם אדם גרינקר, היזם והמייסד של הסטארטאפ WODProof שבנה מאפס למאה מותג בינלאומי עם קהילה של מעריצי מותג ונרכש מוקדם01:35:52 19/10/2021
-
הפרק התמנגלנו עם דורון דביר, מבכירי אנשי הפרפורמנס מרקטינג בישראל. דורון הוביל ביוניקורן ״למונייד״ את הֿצמיחה מהדולר הראשון, חתום02:05:11 12/10/2021
-
אם בעבר היה מקובל לחשוף קהלים לפרסומות ותכנים כלליים, המגמות הדיגיטליות וההתנהגות האנושית המודרנית מחייבת מותגים לפעול בנימה יותר אישית הן57:57 05/10/2021
-
הפרק חזרנו לאחר הפסקה של שלושה שבועות והחלטנו להוריד הילוך, סתם להסתנכרן קצת ולחמם מנועים לקראת הפרקים הקרובים שהולכים להיות רותחים36:43 05/10/2021
-
הפרק חפרנו על קריאייטיב - המושג המעורפל השולט על עולם השיווק, התוכן והמיתוג. בין היתר אכלנו את הראש על: ריבוק חוזרת56:11 13/09/2021
-
הפרק התמנגלנו עם דרור בלומנטל, סמנכ״ל השיווק של חברת ״ביי מי״ לפרק עמוס בתובנות. בין היתר חפרנו על: מהו המודל01:16:45 05/09/2021
-
הפרק אירחנו את אולי סדן רז, מנהלת שיווק שוקולד, פורטפוליו ומדיה בתאגיד הבינלאומי מארס החולש על עשרות מותגים ידועים ומגלגל עשרות01:01:47 29/08/2021
-
הפרק חפרנו על היכולות שמנהלות ומנהלי שיווק חייבים לאמץ /לפתח בעידן הנוכחי ובעתיד הקרוב על מנת להוביל ולהצליח. בין01:11:52 22/08/2021
-
הפרק אירח אותנו אור אליעז, יוצר הסדרה המצליחה ״איך עושים פודקאסט״ אז החלטנו לשתף את הפרק גם במנגל. שוחחנו על איך בונים פודקאסט,01:10:56 19/08/2021
-
הפרק אירחנו את אחד מבכירי האיקומרס בישראל ליאור חמו, היזם מאחורי "לאסט פרייס", האתר שמעסיק עשרות עובדים, מתחרה בכל האתרים הגדולים01:36:35 17/08/2021
-
הפרק אירחנו את רוני בהט, מנהלת השיווק והפיתוח של חטיבת המזון בתנובה. שמענו מרוני על התובנות שלה במגוון תחומים כגון51:04 12/08/2021
-
הפרק חפרנו על איך חברות מהנדסות את התודעה הצרכנית - רוב ההחלטות שלנו מתקבלות מהחלקים הלא מודעים של המוח, לכן החלטנו לנתח כמה מהלכים01:07:13 05/08/2021
-
בני הזוג דניאל ואליה ברקת, היוצרים של "שוקולד פנדה" - מותג השוקולד הטבעוני המצליח בישראל התחילו את דרכם מקמפיין קטן בהדסטארט אי01:26:53 01/08/2021
-
הפרק שוחחנו על האתגר שמסתמן כאחד הגדולים בישראל הן אצל יזמי סטארטאפים וחברות טכנולוגיה, והן אצל עסקים ומותגים מסורתיים - גיוס ושימור01:10:54 26/07/2021
-
הפרק שוחחנו על שינויים ומגמות בהתנהגות צרכנים שזוהו כמשמעותיים ביותר עבור מותגים ומפרסמים. בין היתר חפרנו על: אילו01:13:24 15/07/2021
-
הפרק שוחחנו על איך חושבים מחוץ לקופסא בעולמות הפרסום והשיווק. בין היתר חפרנו על: חוזרים ל״מוכרי החלומות״, החוויה01:09:02 01/07/2021
-
הפרק ניתחנו כמה ממהלכי שיווק המעניינים שקרו השבוע. בין היתר חפרנו על איך טסלה משאירה אבק לכולם ומשפיעה על עתיד ההתנהגות הצרכנית43:00 24/06/2021
-
הפרק חפרנו על חזון מותג, מדוע הוא מתחיל מהיזם ואיך הוא מתגלגל להשפיע ישירות על הלקוחות, העובדים והמשקיעים שלכם. בין היתר שוחחנו57:35 13/06/2021
-
הפרק חפרנו על המושג ״אינטימיות מותג״ ומדוע אתם חייבים לשים אליו לב. בין היתר שוחחנו על הרכישה של פלטפורמת ״דיפופ״01:12:58 07/06/2021
-
הפרק המשכנו לצלול לזהות מותג לעומק דרך סדרת שאלות וטקטיקות שכל יזם, מנכ״ל ואיש שיווק חייב לשים וליישם על השולחן על מנת לבנות מותג01:17:47 24/05/2021
-
הפרק צללנו לעומק על איך מייצרים ״זהות מותג״ חזקה דרך הבנת לקוחות הקצה של המותג. בין היתר שוחחנו על מדוע ״רילס״01:26:45 09/05/2021
-
הפרק צללנו לעומק בכל הנוגע לבנית אסטרטגיות תוכן. המושג יכול לבלבל ולהיות אמורפי ולכן החלטנו לשתף אסטרטגיות שכל יזם, מנכ״ל ומנהל01:19:25 03/05/2021
-
הפרק שיתפנו טיפים קריטיים עבור כל יזמת ויזם מתחילים. אם אתם בנקודת ההתחלה ומקימים עכשיו מיזם, וגם אם אתם כבר בתוך המסע היזמי הפרק01:34:18 26/04/2021
-
הפרק חפרנו על בניית ויצירת אמון במותג אצל לקוחות וצרכנים, מדוע אמון היום יותר מתמיד חשוב על מנת לנצח בזירה העסקית,הרמנו גם לכמה קמפיינים שדוקא01:07:35 19/04/2021
-
הפרק התמנגלנו עם האסטרטג והפרסומאי רמי יהודיחה, אחד מאנשי הפרסום הבכירים בישראל. רמי הוא המייסד של סוכנות ״ליד״ שגם מייצגת את משרד הפרסום01:19:45 10/04/2021
-
חשבתם פעם למה אנחנו קונים דווקא מותג מסוים, איך שיווק ומיתוג גורמים למוח שלנו לאבד שליטה ולרגש להשתלט. ד"ר לירז מרגלית, מתמחה בקבלת50:37 05/04/2021
-
עוד פרק מתוך הפורמט ״חיתוך מהיר״ בו יוס וחגי יושבים לפגישות אסטרטגיה ויעוץ אמיתיות עם יזמים ובעלי עסקים ומנתחים בשידור את האתגרים01:26:24 22/03/2021
-
הפרק שוחחנו על האימפקט של תוכן להמיר למכירות ולבנות את המותג שלכם בפועל. בין היתר חפרנו על העלייה העולמית בביקוש ללוחות שחמט בעקבות01:03:16 17/03/2021
-
הפרק התארחנו במחסן ענק ובו 220 מכונות משחקים (ארקייד) העובדות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, משחקים בהן מכל רחבי העולם. על המנגל01:11:36 10/03/2021
-
הפרק שוחחנו על המהפכה הגדולה שעוברת על עולם השיווק והמיתוג בשנים האחרונות - ושלא תגידו שלא אמרנו לכם. בין אם אתם אנשי שיווק, מנכ״לים,01:35:52 28/02/2021
-
הפרק שוחחנו על הבאזז וורד הכי גדול של הזמן האחרון - סטוריטלינג. מכיוון שתוכן הופך להיות הדרך המרכזית עבור מותגים להתחבר ללקוחות שלהם, יש51:32 20/02/2021
-
הפרק אירחנו את עירית זינגר, מנהלת השיווק הגלובלית של חברת ווינדוורד. עירית כיהנה בעברה במגוון תפקידי שיווק בכירים בחברות כגון לוריאל01:07:54 14/02/2021
-
הפרק שוחחנו על המושג ״הצעת ערך ייחודית״ ואיך תשתמשו בו לבניית מותג בלתי מנוצח. הסברנו את ארבעת כללי אסטרטגיית ״האוקיינוס הכחול״01:32:08 06/02/2021
-
הפרק אירחנו את נטע יהל-מרקוס, סמנכ״לית השיווק של קבוצת הדסטארט. שוחחנו על המהות של גיוס המונים, איך בונים קמפיין מצליח, הטעויות שגורמות לכשלון01:23:45 02/02/2021
-
הפרק אירחנו את יוני צרויה , שותף מייסד ומנכ״ל חברת ״לושה״ המפתחת מוצרי דאטא לשיפור תהליכי השיווק והמכירות של חברות.01:00:12 30/01/2021
-
הפרק שוחחנו על טעויות שיווק מסוכנות שיכולות לפגוע במותג שלכם. שוחחנו על חברת צבע אמריקאית שלא השכילה לטפח את עובד החברה שהפך לכוכב01:16:23 26/01/2021
-
הפרק אירחנו את ד״ר אסנת כותן, חוקרת, מומחית לניהול מותגים ומרצה לתקשורת ומיתוג באוניברסיטת ת״א. שוחחנו על המושג ״מותג מנכ״ל״, על01:34:15 23/01/2021
-
הפרק שוחחנו על התמודדות עם תחרות, האם תחרות טובה או רעה למיזם/עסק שלכם, איך תנצלו שוק תחרותי לטובתכם, בעסקים אין מציאות של דריכה במקום, מדוע46:42 20/01/2021
-
הפרק אירחנו את יותם בן ארי, אחד מאנשי הלוגיסטיקה המנוסים בישראל, מומחה בתחום האיקומרס ומנהל הפעילות של המרלו"ג הרובוטי המתקדם בישראל. שוחחנו01:05:51 16/01/2021
-
הפרק שוחחנו על המציאות החדשה שנוצרה עקב החלטת פלטפורמות כגון טוויטר, אמזון ואחרות להשבית קהלים שלמים ולחנוק חברות מסחריות. דיברנו גם על פארלר,01:05:47 13/01/2021
-
הפרק ניסינו לשפוך קצת אור על מקצוע שבד״כ נחשב למעורפל ונכנסנו לעומק מאחורי הקלעים של עולם יחסי הציבור והתקשורת בכלל. בין היתר שוחחנו01:09:10 10/01/2021
-
הפרק ניתחנו חמישה מותגי על שכמעט פשטו את הרגל והצליחו להמציא את עצמם מחדש וגם על שניים שלא המציאו את עצמם מחדש והתפוגגו. שוחחנו01:15:53 03/01/2021
-
הפרק סיכמנו את עיקרי הדברים שקרו ב 2020 ושוחחנו על התחזיות והעצות שלנו ליזמים, מנכ״לים ואנשי שיווק לקראת השנה החדשה.שוחחנו בין היתר על ההונאה01:07:35 30/12/2020
-
הפרק אירחנו את רן אברהמי, סמנכ״ל השיווק של חברת אפספלייר הישראלית, המפתחת כלים למדידה של יעילות של קמפיינים שיווקיים01:05:52 28/12/2020
-
הפרק שוחחנו על המיזם החדש שלנו, על תעשיית הפודקאסטים המתפוצצת, על מהלכי מיתוג ושיווק שעיצבנו אותנו וגם כמה שממש אהבנו, אה וגם שתינו המון וויסקי עקבו01:03:13 20/12/2020
-
הפרק אירחנו את טל זובלסקי שייסד יחד עם יוני בלוך את הסטארטאפ אקו שמייצר טכנולוגיה לוידאו אינטראקטיבי ויצרה שיתופי פעולה עם וולמארט וסוני. שוחחנו01:28:31 15/12/2020
-
הפרק אירחנו את עו״ד דניאל בכר המתמחה ביזמות, עסקים, סטארטאפים ומסחרי. שוחחנו על כל הצדדים המשפטיים הקריטיים עבור יזמים ובעלי עסקים01:52:05 06/12/2020
-
הפרק שוחחנו עם היזם עימאד תלחמי על המשמעות של מיזמי "אימפקט", על עשיית טוב כמנוע צמיחה עסקי, על החזון שהפך למציאות, על העולם העסקי01:09:00 29/11/2020
-
הפרק אירחנו את רני כהן וטל גנץ, מייסדי ליקוויד ספיריט ומומחי מיתוג אלכוהול בינלאומיים. שוחחנו על האסטרטגיות והטקטיקות01:37:16 23/11/2020
-
הפרק אירחנו את ירון מרקוביץ, ראש תחום בחברת גוגל. שוחחנו עם ירון על האפשרויות השונות של גוגל למפרסמים ובעלי עסקים, על ההתפתחות של תעשיית01:22:08 15/11/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הבחירות באמריקה 2. ניהול משבר הקורונה 3. עבודה מרחוק 4. פיטורין בעידן הקורונה 5. ארגון הבריאות העולמי 6. המרוויחים מהמשבר 7.01:30:45 08/11/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הילדות באילת 2. מעצמת חיי הלילה 3. כסף נכנס ואנחנו בהפסדים 4. לחטוף כאפות 5. די אנ איי של חיי לילה 6. הביזנס שלנו זאת01:28:08 05/11/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך התחלנו 2. הבעיה עם פודקאסטים 3. האם אנחנו רבים באמת 4. יוס המתנשא 5. איך מפצחים פורמט 6. הפרקים שאהבנו 7. עתיד הפודקאסטים 8.01:30:34 29/10/2020
-
הפרק אירחנו את היזם והמשקיע זיו אלול שנטש קריירה צבאית משגשגת והימר על כספי הפיצויים מהצבא עבור הסטארט-אפ שהקים (לשעבר אינראקטיב) עם חברו הטוב51:14 18/10/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הרקע שהוביל להקמת ג'ולבוקס 2. מחזון למציאות שלב אחרי שלב 3. האתגר של פלטפורמה המשלבת אופליין ואונליין 4. לימוד תוך כדי01:00:15 11/10/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך נולד הרעיון של מג׳נטו 2. ההתהוות של תעשיית האיקומרס 3. המקצועיות והפוקוס שיצרו אוטוריטה 4. להיות צעד אחד לפני המתחרים 5.01:05:55 04/10/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הרקע של דורון בעולמות הדיגיטל 2. סיפור ההצלחה של למונייד ומה נלמד מכך 3. רוב המפרסמים הם עצלנים 4. חדשנות בתעשיות מסורתיות יוצרת אתגר בשיווק 5.01:22:12 29/09/2020
-
הפרק נדבר על : 1. המנון איחוד האמירויות הערביות 2. דרישת שלום מהאמירויות 3. התיירות האמירתית מחכה לישראלים 4. כללי ההתנהגות באמירויות 5.41:56 24/09/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך נוסד המשבריסט 2. איך הסושיאל משפיע על עסקים 3. המשבר הדיגיטלי הראשון של אגד 4. איך התמודדו בעבר עם משברים עסקיים 5.49:03 21/09/2020
-
הפרק נדבר על : 1. החזון של רשות החדשנות 2. ההגדרה של המושג חדשנות 3. מדוע קטר הטק הוא זה שיוציא אותנו ממשבר הקורונה 4. ישראל מול העולם 5.01:34:15 12/09/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך קנדגו הפכה מחברת מוצר לחברת שירותים 2. האתגרים של סוכנויות הדיגיטל 3. איך משווקים ברנדים חדשים 4. החשיבות של שרשרת איכותית בדיגיטל 5.01:22:29 05/09/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הסיפור של סייפליי 2. המסע שנוגה עברה כמנהלת שיווק 3. איך מנהלים מליוני יוזרים מסביב לעולם 4. טיפים למנהלי שיווק מתחילים 5.01:17:24 17/08/2020
-
הפרק נדבר על : 1. מסעדת השף שמזלזלת 2. החוויה המזעזעת בסניף דואר 3. החוויה של יוס ברשת מוכרת 4. וויקס שילשה את שוויה ולא לחינם 5. דיזר56:52 12/08/2020
-
הפרק נדבר על : 1. פיסבוק משיקה את ״רילס״ כתשובה לטיקטוק 2. האם כוחם של משפיענים מתחיל להיחלש? 3. למה כדאי לכם לבדוק את קופיזילה 4. המשמעות של בנית מוצר דיגיטלי01:05:44 27/07/2020
-
הפרק נדבר על : 1. קוויבי - לא קולו של דור 2. מה חברות מפספסות בקשר לצרכנים צעירים 3. יהלומי הייטק? המיזם החדש של אבי כץ 4. הסכנה של בניית מותג על אג׳נדה חברתית01:16:24 19/07/2020
-
הפרק נדבר על : 1. מה עומד מאחורי קבוצות כמו השולמנים 2. האג׳נדות הסמויות של התקשורת 3. הבכי הוא מובן אך הוא לא יעזור לכם 4. אל תחכו למושיע, תפעלו בעצמכם01:15:33 15/07/2020
-
הפרק נדבר על : 1. מסעי לקוח בדיגיטל 2. הצמיחה של מנועי חיפוש ויזואלים 3. מה זה בכלל מיקרו מומנטס 4. ההבדלים בתרבות הצריכה בין דור הזי לאחרים01:00:22 02/07/2020
-
הפרק נדבר על : 1. מה קוז׳יקרו למד מחוויית הישרדות 2. פרשית התהילים בהישרדות ואיך עידו התמודד איתה 3. התובנה שהולכת עם עידו 4. הפסיכולוגיה מאחורי תכניות ריאליטי01:13:36 25/06/2020
-
הפרק נדבר על : 1. מה רמי לוי מפספס בכל הנוגע לכוחם של מותגים 2. מי באמת מרוויח מאה אלף ש״ח בחודש? 3. טריקים פסיכולוגיים 4. מי שלא נותן שום ערך בחינם מדליק נורה אדומה01:19:34 18/06/2020
-
הפרק נדבר על : 1. אדידס מתחילה מהלך מאוד חשוב בישראל 2. הפסיכולוגיה מאחורי ״מהדורה מוגבלת״ 3. חנות הצילום שעיצבנה את יוס וחגי 4. מטרות העל של אתר האינטרנט שלכם01:08:34 11/06/2020
-
הפרק נדבר על : 1. למה קוויבי לא מצליחה להתרומם למרות השקעה מטורפת 2. לעולם אל תקימו מיזם על סמך באזזים 3. מה רוב האנשים לא מבינים לגבי יצירת תוכן 4.58:00 04/06/2020
-
הפרק נדבר על : 1. מה מסתתר מאחורי הדיל של ספוטיפיי עם ג׳ו רוגן 2. מה כולנו יכולים ללמוד מהמותג של ג׳ו רוגן 3. המושג ״תחזוקת מותג״ ואיך הוא47:05 27/05/2020
-
הפרק נדבר על : 1. אל תעשו את הטעות ״הזאת״ בלינקדאין 2. המשמעות העמוקה של אותנטיות בשיווק ופרסום 3. למה תמונות ממאגרים מזיקות לעסק 4. איך58:46 21/05/2020
-
הפרק נדבר על : 1. האם המוסד מטרגט את חגי 2. מה עיצבן אותנו השבוע 3. מה עושה בושם בחנות מחשבים? 4. מה הסיפור שלכם ואיך תספרו אותו 5. או53:10 14/05/2020
-
הפרק נדבר על : 1. סקירת עומק המכה שחטף עולם המסעדנות בישראל 2. הבעיה עם התזה של הכלכלן שלמה מעוז 3. עולם המסעדנות חייב להתאגד 4. ההבדל01:03:37 05/05/2020
-
הפרק נדבר על : 1. השינויים שעוברים על תעשיית ההייטק והסטארטאפים 2. אפקט הדומינו שנוצר בתעשייה עקב המשברֿֿ 3. סוף עידן ״בובות היודה״ במשרד01:10:33 29/04/2020
-
הפרק נדבר על : 1. לומדים לחיות בצל הקורונה 2. להיזהר כפליים בתקופת משבר מהבטחות שווא באינטרנט 3. מגמת השינוי של אמזון שהולכת לפגוע בסלרים48:17 22/04/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הברבור השחור איך מתמודדים 2. איבוד שליטה 4. קצת הדתה, הסתכלות יהודית 5. מה קורה לנו בנפש בימים אלו 6. מאבדים פרופורציות 7. היתרונות01:03:30 31/03/2020
-
הפרק נדבר על : 1. ניתוח מנגליסטי של דברי הכלכלן שלמה מעוז 2. הטיפ של יוס - אל תקשיבו לכלכלנים 4. משבר הקורונה בישראל והשפעותיו על הכלכלה 5.52:00 17/03/2020
-
הפרק נדבר על : 1. אפקט וירוס הקורונה והשפעותיו על עסקים 2. מה אפשר ללמוד מה״מיתוג״ של וירוס הקורונה 4. טיפים להתמודדות עסקית עם נגיף הקורונה 5.01:04:30 12/03/2020
-
הפרק נדבר על : 1. התהליך שג׳וזף ומורן טרסוב עברו ביוטיוב 2. מה באמת חשוב כשניגשים לייצר תוכן ביוטיוב 4. מערכת הניהול של יוטיוב 5. חשיבות01:28:35 07/03/2020
-
הפרק נדבר על : 1. הסיפור של אאוטבריין 2. עולם הפרסום המשתלב והשפעותיו על צרכנים 4. התמודדות של משווקים עם ה״בולשיט מיטר״ של גולשים 5. חברת01:11:24 01/03/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך ספוטיפיי משנה את תעשיית המוסיקה 2. הסיבות שכל מוזיקאי חייב נוכחות בספוטיפיי 4. ההצלחה של דניס לויד בספוטיפיי 5. ההבדלים01:28:21 23/02/2020
-
הפרק נדבר על : 1. סיפור הקמתה של פנגו 2. המהפך בשוק החניה עקב מהפכת הסמארטפונים 4. הסיבה העיקרית לכך שמותגים גדולים מתרסקים 5. פיתוח חברה01:09:35 16/02/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך נוסד חזון הקמת רשת אברהם הוסטל 2. השינויים שעוברים על עולם המלונאות 3. החשיבות שמייחסת הרשת למיתוג 4. החשיבות הגוברת01:16:10 10/02/2020
-
הפרק נדבר על : 1. משמעות המונח מיתוג מדינה 2. הקו האסטרטגי של ווייב ישראל ברחבי העולם 3. האתגרים של הסברה על ישראל 4. האם יש הבדל בין מיתוג01:27:01 29/01/2020
-
הפרק נדבר על : 1. השינויים בעשור האחרון בזירות המסחר האלקטרוני 2. איך בוחרים פלטפורמה לחנות איקומרס 3. טעויות נפוצות של יזמי מסחר אלקטרוני 4.01:27:24 21/01/2020
-
הפרק נדבר על : 1. המושג ״משחקים בסטארטאפ״ 2. האם גיוס משקיעים הוא הצלחה אמיתית? 3. ההבדל המהותי בין סטארטאפ לחברה מסורתית 4. עד כמה ״זוהרים״01:35:27 14/01/2020
-
הפרק נדבר על : 1. תפיסות מוטעות על מיתוג 2. למה מיתוג הוא המשאב הכי חשוב של כל חברה 3. תובנות מתהליך המיתוג של תאגיד השידור כאן 4. שלושת01:24:24 08/01/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך המוצר של גונג משפיע על עולם המכירות 2. טעויות נפוצות שעושים אנשי מכירות 3. מהם הפרמטרים שיסייעו לכם למכור טוב יותר 4.01:02:17 02/01/2020
-
הפרק נדבר על : 1. איך הוקמה בנדיקט 2. טעויות נפוצות של מסעדניםֿֿ 3. מה יותר מסוכן - סטארטאפ או עסק מזון 4. האם באמת אפשר להרוויח ממסעדנות 5.01:40:28 29/12/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הפדיחה של דיסני 2. מה זה שיווק בזמן אמת 3. הדוגמא של אלעל, ארקיע וצוק איתן 4. איך לרכב נכון על טרנדים וחגים 5. האם כדאי59:32 23/12/2019
-
הפרק נדבר על : 1. המהפכה של פייבר 2. מהו הגיג אקונומי 3. איך בונים מרקטפלייס מצליח 4. לאן הולך עולם הפרילנסרים 5. איך נותני שירות ופרילנסרים01:01:37 17/12/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסיבות ל״בדידות״ של יזמים ובעלי חברות 2. בעלים שלא מבין למה העובדים לא ״מתאבדים״ איתו על העסק 3. ההתמודדות עם דחייה והפחד41:59 05/12/2019
-
הפרק נדבר על : 1. החשיבות של שליטה בדו״ח רווח הפסד והכנסות 2. הגורם העיקרי שגורם לכשלון של חברות ועסקים 3. מה קורה שהחמצן של העסק הולך להיגמר 4.01:28:20 21/11/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסיבות לנפילה של סלטי מיקי 2. ההתפתחות של אפליקצית טיקטוק 3. למה אפליקציית ויין לא הצליחה להתפוצץ 4. איך תקדמו את עצמכם59:33 14/11/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מה זה בכלל אימון מנטלי 2. ההתמודדויות הנפשיות בעידן המדיות החברתיות 3. מי באמת מנהל לנו את המוח 4. איך מתמודדים עם חוסר01:13:28 10/11/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מהו מיתוג מחדש 2. ההבדל בין ריענון למיתוג מחדש 3. איך מנהלים תהליך מיתוג מחדש 4. ההבדל בין חברת מיתוג למשרד פרסום 5. מה01:27:36 03/11/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מה קורה עם אדם נוימן ולקחים מהפרשה 2. המיזוג של אאוטבריין וטאבולה 3. לאן הולך עולם המלצות התוכן 4. האתגרים של אנשי מכירות 5.45:39 24/10/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסיפור של חברת קרוואנה 2. איך בונים חברה שמספקת חוויות תיירות בחו״ל 3. החשיבות של לימוד עצמי ליזמים 4. הקשיים והאתגרים01:29:59 07/10/2019
-
הפרק נדבר על : 1. המיזם שקם על זיהוי צורך בשוק 2. החשיבות של מתן פתרון קצה לקצה כשמקימים סטארטאפ 3. הקמת חברה בפורמט של בוטסטראפינג 4. איך01:15:26 25/09/2019
-
הפרק נדבר על : 1. למה יוס התבאס מהקמפיין של ביבי 2. למה אהבנו את הפייסבוק של איתן מעוז 3. פרשת ההתרסקות של חברת התאורה גיל טייכמן 4. הסכנות49:39 19/09/2019
-
הפרק נדבר על : 1. האבולוציה של עולם המשפיענים 2. ההשפעה של מובילי דעה על עולם השיווק 3. קצת על המושג מיקרו משפיענים 4. איך הופכים להיות01:16:22 12/09/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הקשר בין טכנולוגיה למוזיקה 2. ההשפעות של ההתפתחות הטכנולוגית על תעשיית המוזיקה 3. האתגרים העומדים בפני מוזיקאים 4. איך01:20:56 09/09/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסדנה של יאיר דלאל 2. ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה 3. האם יש קיצורי דרך בעולם העסקי 4. הסיבה להתרסקות01:05:39 06/09/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מסר מאתר רסט 2. אסטרטגית הדיגיטל של אסתי לאודר 3. מי מפחד מכניסת אמזון לישראל 4. למה רק מיתוג יציל אתכם בעתיד הקרוב 5.53:11 28/08/2019
-
הפרק נדבר על : 1. האם מסעדנים מוכרים מוצר או חוויה 2. מה חשוב לדעת לפני שפותחים מסעדה 3. המרכיבים של מסעדן מצליח 4. השינוי שעבר על הצרכן01:33:01 15/08/2019
-
הפרק נדבר על : 1. איך מאפיינים ממשקים 2. איך ניגשים לתהליך עיצוב ממשק 3. איך מעבירים את המשתמש תהליך בתוך מערכת 4. טעויות נפוצות שיזמים01:18:04 08/08/2019
-
הפרק נדבר על : 1. איך ולמה קהילות פייסבוק הם כח עולה 2. סוד ההצלחה של קהילת התוכניסטים 3. ההבדלים בין סוגי הקהילות 4. האם קהילות הם דמוקרטיה 5.47:53 31/07/2019
-
01:18:29 30/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. בירה באדלייט ואיזור 51 2. איך חברות ותאגידים רוכבים על טרנדים פוליטים וסוציאלים 3. הניצול הציני של אוכלוסיות על ידי חברות 4. משרד42:15 25/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. חומוס ברדיצ'ב 2. כוכבי הרשת הרוסים 3. איך יוצרים תוכן ברשת 4. איך לבלוט במדינה קטנה כמו ישראל 5. סיבת ההצלחה של ג׳ו רוגן 6.56:25 21/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הטעות של רשת זברה 2. אברהם הוסטלס משחקים אותה 3. ההבדל בין ספרינט למרתון בעסקים 4. למה ספרינט ישרוף לכם את העסק 5. איך53:42 15/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הקמפיין של יוניקלו 2. משמעות המושג מרקטינג הוק 3. כוחו של הרושם הראשוני בפרסום ובחיים בכלל 4. פייק ניוז וכותרות מטעות 5.39:12 10/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. איך בירה כמעט גרמה למשבר דיפלומטי עם הודו 2. הסטארטאפ שמשנה את תעשיית האופנה 3. איך תבלטו בתוך כל הרעש 4. קצת על קליקבייט 5.52:43 07/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הפרסומת של גולדסטאר 2. אלגוריתמים משפיעים על עסקים 3. הדוגמא של באזפיד 4. חשוב ליישם אסטרטגיות שיווק רב ערוצית 5. הסכנה54:52 03/07/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מה זה בכלל מיצוב 2. הסיפור של חברת קספרסקי 3. ההבדל בין מיצוב למיתוג 4. איך חברות משתמשות במיצוב כדי למכור 5. הדוגמא של48:18 27/06/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הנפילה של קאסטרו עם קים קרדשיאן 2. תאוריית הצרכים של אברהם מאסלו 3. התנהגות צרכנים בעידן הדיגיטל 4. חנות אונליין שעצבנה45:02 23/06/2019
-
הפרק נדבר על : 1. איך נעל אחת קרועה מחקה לנייקי מליארדי דולרים 2. למה כל עסק חייב להיות מותג בעידן הדיגיטלי 3. איך ממתגים עסקים קטנים ובינוניים 4.50:19 17/06/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מפרגנים לאתר דראגסטור 2. תובנה חשובה של דודי חברון 3. המהות האמיתית של המושג קריאייטיב 4. ההבדל המהותי בתפיסה בין ישראל47:33 06/06/2019
-
הפרק נדבר על : 1. ההרפתקה שלנו במדבר 2. הסיפור המרתק של אנה סורוקין 3. למה חברות גדולות משקיעות בתוכן במקום במכירה 4. התפיסות השגויות של57:00 30/05/2019
-
הפרק נדבר על : 1. סיפור הפיטורין האישי של יוס 2. הצעדים המנטליים שמפוטרים חייבים לנקוט 3. איך להתמודד עם המכה הקשה לאגו 4. התמודדות עם פיטורין49:38 19/05/2019
-
הפרק נדבר על : 1. העו״ד שעיצבן את חגי 2. הטעות הנפוצה בתפיסה של מעסיקים 3. לא לכל אחד יש תחליף 4. מה באמת העובד שלכם מחפש 5. איך תשמרו46:13 13/05/2019
-
הפרק נדבר על : 1. כמה מילים לכבוד יום העצמאות ה 71 2. האבולוציה של עולם הפרסום בישראל 3. איך עובדות סוכנויות דיגיטל 4. האם מוכרים לכם מה58:06 07/05/2019
-
הפרק נדבר על : 1. המהפך של אמזון בישראל 2. ההבדל בין חנות וירטואלית לאמזון ואיביי 3. למה רוב יזמי האיקומרס נכשלים 4. קצת על פלטפורמת שופיפיי 5.49:05 02/05/2019
-
הפרק נדבר על : 1. ההבדל בין מנהל לבין יזם ובעל עסק 2. ממה להיזהר בגיוס כספים ממשקיעים 3. תחשבו בגדול אבל תתחילו בקטן 4. לעולם אל תקימו עסק46:28 17/04/2019
-
הפרק נדבר על : 1. המבנה האידיאלי של הפרופיל האישי בלינקדין 2. איך תדעו אם אתם צריכים להיות בלינקדין 3. טעויות נפוצות בפלטפורמה 4. מיתוג53:51 11/04/2019
-
הפרק נדבר על : 1. ד"ש לפיקס 2. סטארטאפ שגרם לנו להבין שיש בעיה 3. האם כסף לשיווק חשוב 4. עסק בלי תקציב שיווק ימות 5. איך עסק נראה רציני 6.48:36 04/04/2019
-
הפרק נדבר על : 1. למה מקדונלדס רכשה את הסטארטפ הישראלי דיינמיק יילד 2. המהות של מסמך תקציר מנהלים 3. חשיבות של קובץ הוצאות והכנסות 4. כל36:54 01/04/2019
-
הפרק נדבר על : 1. עידכונים חשובים על פייסבוק וגוגל 2. החוויה של יוסי עם פלטפורמת דפוס אונליין 3. מה זה ניהול מוצר 4. הקשר בין ניהול מוצר44:09 28/03/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסיפור האישי של יוסי 2. הטעויות הנפוצות של מנטורים וקואצ׳רים 3. הסיפור של המנטור המצליח בעולם טוני רובינס 4. כללי הזהב01:00:00 20/03/2019
-
הפרק נדבר על : 1. איך רוטב פיצה עיצבן את חגי 2. הסיפור של חברת האופנה פובו 3. המרכיבים שיוצרים מותג חזק 4. איך חברות בונות את סיפור המותג51:11 16/03/2019
-
הפרק נדבר על : 1. למה פייסבוק מקדמת יותר תוכן וידאו 2. ההשפעות הפסיכולוגיות של וידאו ותוכן ויזואלי 3. הצלחת הפרסומת החדשה של קרלסברג 4.50:25 10/03/2019
-
הפרק נדבר על : 1. סיפור על בחור שעשה קורס חלומי ונשאר בלי כלום 2. איך תזהו נוכלים שמשווקים קורסים עם הבטחות 3. הזהירות הנדרשת מהבטחות על47:29 05/03/2019
-
הפרק נדבר על : 1. היתרונות והחסרונות במודל הפרילנס 2. איך לשרוד בתור פרילנס בעידן הדיגיטלי 3. ההשפעה של השינויים האגרסיביים בשוק העבודה47:36 03/03/2019
-
הפרק נדבר על : 1. האבולוציה של הפרסום 2. איך עובד תת המודע של הלקוח 3. לתת ערך ללקוחות 4. מה זה קריאטיב 5. הסיפור של המבורגר הפרופסור 6.57:28 27/02/2019
-
הפרק נדבר על : 1. המשמעות של שותפים בחברה 2. יוסי וחגי מספרים סיפור אישי 3. האנלוגיה של זוגיות אצל שותפים בעסק 4. ניצול החוזקות וחלוקת עומסים 5.49:44 21/02/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הגורמים לתוצאות נמוכות בדיגיטל 2. מה שעבד אתמול לא בהכרח יעבוד מחר 3. תוכן נכון באתר יסייע לקידום האורגני שלכם 4. כלים50:05 19/02/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסיפור של יוסי עם פייבר 2. למה לקוחות יחליפו את העסק שלכם בשנייה 3. הנגיסה של פלטפורמות טכנולוגיות בעסקים קטנים ובינוניים 4.50:14 17/02/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הטעות של דומינוס פיצה 2. הלחצים וההתמודדויות של יזמים ובעלי עסקים 3. מערכות הלחצים המופעלות על מקבלי החלטות 4. התמודדות42:39 09/02/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מה זה בכלל בידול 2. הלקחים שנוכל ללמוד מהסיפור של חברת WEWORK 3. המשמעות והסכנות של שווי מנופח לחברה 4. מה הסיפור שלכם 5.44:13 03/02/2019
-
הפרק נדבר על : 1. הסיפור של פסטיבל FYRE ומה לומדים ממנו 2. החשיבות של מיתוג אישי 3. מי צריך מיתוג אישי (ספוילר) כולם 4. המרכיבים של מיתוג50:01 29/01/2019
-
הפרק נדבר על : 1. ניפוץ מיתוס הפרסום השלילי 2. הפרסומת של ג׳ילט שמסעירה את עולם הפרסום - הפרסומת של נייק 3. מאחורי הקלעים של משרדי פרסום 4.44:09 24/01/2019
-
הפרק נדבר על : 1. סיפור אישי על חברה קטנה שמזלזלת באתר והלקוחות שלה 2. החלטות שיווק שגויות של מקבלי החלטות 3. תהליך קבלת ההחלטות של לקוחות52:51 17/01/2019
-
הפרק נדבר על : 1. ההבדל בין מודל B2B ל B2C 2. קצת על NGO 3. אתגרי שיווק של חברות B2B 4. איך סייסנס הישראלית בידלה את עצמה 5. חוסר הכבוד47:48 10/01/2019
-
בפרק 7 מארחים את אדי קנבסקי בעלים של משרד יחסי ציבור "קנבסקי תקשורת": 1. המהות של יחסי ציבור ודוברות 2. יח״צ ככלי שיווק ליזמים ובעלי עסקים 3.49:30 06/01/2019
-
הפרק נדבר על : 1. מיתוג לסטארטאפים בשלבי סיד 2. מה זה brand identity ? 3.למה יזמים צעירים לרוב לא מייחסים חשיבות למיתוג בתחילת הדרך 4.42:22 27/12/2018
-
הפרק נדבר על : 1. ההבדל בין פרסום לשיווק 2. איך ג׳ורדאש הפכו מחנות קטנה למותג בינלאומי 3. האבולוציה של עולם הפרסום 4. איך נוצר דירוג כוכבי57:12 20/11/2018
-
הפרק נדבר על : 1. משלוחים ברשתות הגדולות ואיך תנצלו את המצב 2. פרסום און ליין טעות גדולה 3. עסקים קטנים וטכנולוגיה 4. סופרים מכולות וקצבים42:43 12/11/2018
-
הפרק נדבר על : 1. איך עושים מיתוג פרימיום 2. הטעות שמנכלי"ם ומנהלי שיווק עושים 3. מיתוג לעסקים קטניםבינוניים 4. המחיר זה לא הכל 5. תוכן44:18 02/11/2018
-
הפרק נדבר על : 1. הטעות הגדולה של החברות הקטנות ומה עסק קטן ילמד מכך 2. טעויות נראות של עסקים 3. מה קורה במוח של הלקוח כשהוא נחשף למיתוג43:46 31/10/2018
-
בפרק הבכורה של המנגל שוחחנו על : 1. היכרות קצרה מי אנחנו ומה עשינו 2. למה מיתוג זה הדבר הכי חשוב להצלחה שלכם 3. איך אתם יודעים שחברה ממותגת30:55 31/10/2018
-
פודקאסטים באותו הנושא
ערוצי עידן פלוס