המנגל פרק 246: הסיפור של המשלוח מהגיהנום ואיך יוצרים אמון אמיתי בין מותג ללקוחות | חלק ב׳

המנגל פרק 246: הסיפור של המשלוח מהגיהנום ואיך יוצרים אמון אמיתי בין מותג ללקוחות | חלק ב׳

אודות הפרק

בין היתר אכלנו את הראש על: למה יוס התבאס מפרסומת החטופים של מערך ההסברה של ישראל בסופר בול, מדוע אחד מאנשי הפרסום החזקים בארה״ב יצא על אנשי הקריאייטיב של הפרסומות, החוויה ההזויה של יוס עם המשלוח מהגיהנום שהוא הזמין ממותג איקומרס ישראלי, החוויה הנוראית של חגי בפיצריה ואיך זה קשור לבניית אמון, מהם שלושת הכללים הכי חשובים בבניית אמון דרך בניית חוויות ומסעות לקוח? הנתונים המבהילים על הקשר ההדוק בין שירות לקוחות לבניית אמון, מהו המרכיב ״הסודי״ שיכול להזניק כל מותג לשמיים? והסיפור על הנציג העצבני של חברת התקשורת האמריקאית שעלה להם בנזק של מיליונים. היה רותח.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

 

 

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 246: הסיפור של המשלוח מהגיהנום ואיך יוצרים אמון אמיתי בין מותג ללקוחות | חלק ב׳