המנגל פרק 284: איך מותגים זולים גורמים לנו להתאהב בהם? הפסיכולוגיה של מותגי לואו-קוסט
אודות הפרק
הפרק צללנו לעומק הפסיכולוגיה שמאחורי מותגים ״זולים״, ואיך לעזעזל הם מצליחים להפוך את המילה "זול" לערך רגשי ומותגי מנצח. דיברנו על האסטרטגיות שמניעות מותגים כמו ריאנאייר, אלדי ואושר עד, שמובילים שווקים שלמים תוך התמקדות במחיר נמוך ובחוויה מינימליסטית – ועדיין מצליחים לרגש, לבנות אמון וליצור נאמנות.
בין היתר אכלנו את הראש על:
- איך שקיפות מוחלטת מונעת אכזבה ומגבירה אמון במותג.
- איך מותגים זולים בונים גאווה בקהילה של צרכנים שחושבים "חכם".
- מה הופך חוויות מינימליסטיות לחזקות רגשית.
- ולמה הומור והודאה בחולשות יכולים להפוך לחוזקות מיתוגיות.
גם ניתחנו כמה ממותגי הלאו קוסט החזקים בעולם: איך ריאנאייר בנתה את המותג שלה סביב "טוסו בזול או אל תטוסו בכלל“. איך אלדי שמה את הלקוחות במרכז עם חיסכון כסיפור מנצח. ואיך רשתות מקומיות כמו אושר עד בונות זהות ייחודית דרך ערכי החסכנות. והרשת האמריקאית שהחליטה שהמותג שלה הוא אנטי מותג בהגדרה. היה רותח.
רוצים לשאול אותנו שאלה בשידור? - פשוט תקליטו לנו הודעת וואטסאפ מוקלטת עם השם והשאלה שלכם - שלחו לנו לוואטסאפ למספרים שמופיעים כאן למטה - בסוף כל פרק נבחר ונשמיע שאלה אחת בשידור ונענה עליה בזמן אמת.
רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:
חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558
חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/
יוסי yossi@brand-il.com
יוסי 0544709871
פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.