המנגל פרק 271: איך צומחים בלי להשקיע שקל אחד בשיווק | הכל על אסטרטגיית אפס תקציב

המנגל פרק 271: איך צומחים בלי להשקיע שקל אחד בשיווק | הכל על אסטרטגיית אפס תקציב

אודות הפרק

הפרק צללנו לעולם של שיווק ללא תקציב מסורתי, וחשפנו איך מותגים פורצי דרך הצליחו לבנות קהילות חזקות, ליצור שיח חברתי ולצמוח למעמד של מובילי שוק מבלי להשקיע דולר אחד בפרסום ממומן. חשפנו גם כמה סיפורים של יזמים שהפכו מגבלות תקציב להזדמנויות וצמחו בצורה אורגנית בעזרת יצירתיות, קהילתיות ותוכן ויראלי.

בין היתר אכלנו את הראש על: יוצר התוכן מרקיז בראונלי שהשיק השבוע אפליקציה משלו וגילה שלבנות מוצר לא דומה בכלל לסיקור של מוצר בעקבות התגובות הזועמות של הקהל שלו, אמזון השיקה כלי עוצמתי ליצירת פרסומות עבור מותגים קטנים ולמה חשוב להכיר אותו, המעצב האגדי של אפל ג׳וני אייב חובר לסם אלטמן במטרה לנסות להמציא מחדש את הסמארטפון (ולמה יוסי חושב שזה יכול אשכרה להצליח להם), וגם שיתפנו כמה דוגמאות מרתקות על מותגים שהחליטו לא להשקיע בפרסום ממומן ולמה זה הצליח להם כולל מותג גלידה דל קלוריות, ניוזלטר קטן שעשה אקזיט, ועוד כמה. היה רותח.

רוצים לשאול אותנו שאלה בשידור? סבבה - פשוט תקליטו לנו הודעת וואטסאפ מוקלטת עם השם והשאלה שלכם - שלחו לנו לוואטסאפ למספרים שמופיעים כאן למטה - בסוף כל פרק נבחר ונשמיע שאלה אחת בשידור ונענה עליה בזמן אמת.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 271: איך צומחים בלי להשקיע שקל אחד בשיווק | הכל על אסטרטגיית אפס תקציב