המנגל פרק 139: מיתוג מעסיק - האתגר הכי גדול של חברות ויזמים ישראלים

המנגל פרק 139: מיתוג מעסיק - האתגר הכי גדול של חברות ויזמים ישראלים

אודות הפרק

הפרק שוחחנו על האתגר שמסתמן כאחד הגדולים בישראל הן אצל יזמי סטארטאפים וחברות טכנולוגיה, והן אצל עסקים ומותגים מסורתיים - גיוס ושימור עובדים. 

בין היתר חפרנו על הפסיכולוגיה מאחורי קבלת ההחלטות של עובדים, מדוע אתם חייבים לנקוט צעדים משמעותיים בתהליכי המיתוג והתוכן שלכם על מנת לייצר חיבור רגשי עם העובדים, מדוע פרסומות מושקעות ומצחיקות לא יגרמו למתכנת הפוטנציאלי להזיז את המחט לכיוונכם, הסוד של חברת הכלבו הבריטית שמצליחה להיות מספר 1 כל שנה כמקום הכי נחשק עבור עובדים, למה הצענו להעביר את הסטארטאפ (או את היוניקורן) שלכם לאמצע היער עם מחבתות מלוכלכות, מהם הגורמים הכי חשובים לעובדים (ספוילר - לא השכר), איך תגרמו להשראה ותשוקה אצל העובדים הקיימים או הפוטנציאלים שלכם ומיהי חברת תחליפי החלב שחיסלה את מחלקת המרקטינג והקימה מחלקת קריאייטיב במקום.

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש הוא חלק מרשת פרש פודקאסטים.

עקבו אחרינו באינסטגרם

https://bit.ly/3GnhCz6

קבוצת המנגליסטים בפייסבוק

https://bit.ly/3CrVx0h

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 139: מיתוג מעסיק - האתגר הכי גדול של חברות ויזמים ישראלים