פודקאסט המנגל פרק 68: איך ״אברהם הוסטלס״ בנתה מותג תיירות מארחים את ירון בורגין

פודקאסט המנגל פרק 68: איך ״אברהם הוסטלס״ בנתה מותג תיירות מארחים את ירון בורגין

אודות הפרק

הפרק נדבר על : 

1. איך נוסד חזון הקמת רשת אברהם הוסטל 2. השינויים שעוברים על עולם המלונאות 3. החשיבות שמייחסת הרשת למיתוג 4. החשיבות הגוברת של מיתוג פנים ארגוני 5. איך מייצרים חוויה בעולם התיירות 6. בידול ומיצוב בעולם המלונאות 7. מהם השקעות אימפקט 8. איך מאפיינים צרכנים בעולם התיירות 9. אסטרטגיות השיווק של אברהם הוסטל 10. איך מייצרים זהות ואחידות מותג 11. איך מייצרים דיגיטל רלוונטי למילניאלז ודור הזי 12. האתגרים של תעשיית הצימרים הישראלית 13. שיווק תיירות דרך משפיענים ויוטיוברים

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » פודקאסט המנגל פרק 68: איך ״אברהם הוסטלס״ בנתה מותג תיירות מארחים את ירון בורגין