המנגל פרק 155: איך תשפרו את חווית הלקוח שלכם

המנגל פרק 155: איך תשפרו את חווית הלקוח שלכם

אודות הפרק

חוויית הלקוח שלכם סובבת כולה סביב הבנת ההתנהגות האנושית. 

הפרק התמקדנו על כמה פרמטרים סופר חשובים המגיעים מעולמות האפיון ועיצוב חוויית המשתמש אשר נועדו להניע את הגולש, פיזיולוגית ופסיכולוגית, אל עבר הפעילות שהיינו רוצים שיבצע. את כללי האצבע האלו כדאי ורצוי ליישם גם בהפקת תוכן שיווקי.

העניין הוא כזה - בני אדם הם יצורים מוזרים שפועלים הפוך לגמרי מההסברים ההגיוניים שאנחנו מספקים לעצמינו ולסביבה. עולם השיווק המודרני לא יכול להתבססס רק על קריאייטיב או טכנולוגיה אלא על הבנה עמוקה של ההתנהגות האנושית.

מיקרו החלטות: איך נכנסים למוח של המשתמשים?. כל החלטה של המשתמש מורכבת מעשרות החלטות קטנות שהוא מקבל, חלקן באופן אינסטינקטיבי ורובן באופן לא מודע. המוח האנושי הוא מכונה מורכבת ששואפת להפחית התלבטויות ולהקל את קבלת ההחלטות, בין השאר באמצעות "קיצורי דרך" שמאפשרים ללקוח לקבל החלטות לא מודעות ומהירות מאוד. שיתפנו כמה כללי אצבע מרכזיים שתוכלו ליישם הן ביצירת תוכן בדיגיטל והן באתרים ונכסים דיגיטלים.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 155: איך תשפרו את חווית הלקוח שלכם