
המנגל פרק 219: ההשפעות הפסיכולוגיות שגורמות לבני אדם לפעול ולהתחבר רגשית חלק ב׳
אודות הפרק
הפרק אכלנו את הראש על עקרונות פסיכולוגיים שניתן להטמיע במוצרים, מהלכי שיווק ותוכן על מנת לייצר חיבור רגשי ולהפעיל בני אדם. בין היתר דיברנו על הקמפיין המבריק של סמסונג באוסטרליה שגרם לאנשים להתחנן שהמודעות יטרגטו אותם בניגוד לתפיסה הרציונלית, מלון היוקרה שעשה טריק מבריק וגרם להפסקה של גניבת המאפרות, סוכנות הנדל״ן שהשתמשה בעוגיות ביתיות על מנת להגביר מכירות של בתים ועוד כמה טריקים פסיכולוגיים מהשרוול שכל אחד צריך להכיר.
רוצים ליצור איתנו קשר?
חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558
חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/
יוסי yossi@brand-il.com
יוסי 0544709871