המנגל פרק 258: למה שווה להיות במקום השני? הפסיכולוגיה מאחורי מותג אנדרדוג

המנגל פרק 258: למה שווה להיות במקום השני? הפסיכולוגיה מאחורי מותג אנדרדוג

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על הקסם והעוצמה של מיתוג אנדרדוגים, כיצד הם משפיעים על פסיכולוגיית צרכנים ויכולים ליצור חיבור רגשי עוצמתי עם בני אדם. בין היתר דיברנו על המהות של נרטיב התחתית: למה אנחנו אוהבים להיות תמיד בצד של אנדרדוגים? מדוע סיפורי התגברות מעוררי השראה גורמים אצל לקוחות לחיבור רגשי? איך אסטרטגיית אנדרדוג יוצרת קשר עמוק יותר עם בני אדם, מעוררת אמפתיה, הזדהות ותמיכה? למה מותגים שמשתמשים באסטרטגיית אנדרדוג חייבים להיות אותנטיים ושקופים, תוך הדגשת ערכים אמיתיים וחיבור לקהל היעד שלהם, ניתחנו גם את אחד הקייס סטאדיז הכי חזקים בהקשר - הקמפיין של אוויס, חברת השכרת הרכב שהייתה השנייה בגודלה, והשתמשה באנדרדוגיות לטובתה. הקמפיין האייקוני שלהם ״אנחנו מספר 2 ובגלל זה אנחנו תמיד משתדלים יותר״ התבסס על שקיפות, הכרה בחולשות ויצר בטחון והבטחה לשיפור (במוח של הלקוחות). כתוצאה מכך, Avis חוותה קפיצה משמעותית במכירות ובנאמנות הצרכנים לאורך עשרות שנים. גם דיברנו על הערכים והאימפקט שמיתוג אנדרדוג יכול לתת לכם, בנוסף להיותו כלי שיווקי רב עוצמה, המחבר רגשית לקוחות, מגביר אמון ומוביל לצמיחה עסקית. קינחנו גם בקייס סטאדי המעניין של סמסונג, שהתפוצצו להם סוללות, ובכל זאת הצליחו לצאת מהמשבר בזכות יצירת הזדהות ואמפתיה. היה רותח.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 258: למה שווה להיות במקום השני? הפסיכולוגיה מאחורי מותג אנדרדוג