המנגל פרק 249: הסיפור הבלתי יאמן על המסעדה שלא קיימת ואיך משפיעים על בני אדם

המנגל פרק 249: הסיפור הבלתי יאמן על המסעדה שלא קיימת ואיך משפיעים על בני אדם

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על: הניסוי המטורף שבנה מותג מסעדה שלא קיימת והפך אותה למסעדה עם הדירוג מספר אחד בלונדון ורשימת המתנה של עשרות אלפי אנשים, הכוח המדהים של בניית סיפור כשכבת עומק על מוצר, איך משפיעים על בני אדם מבלי לומר להם מה לעשות? החברה הישראלית לייטריקס השיקה כלי שהדהים את העולם, הסופרת שגילתה שמוכרים ספרים ״שלה״ שנכתבו ע״י בינה מלאכותית ולאן התעשייה הולכת? היזמת שהשקיעה עשרות אלפי שקלים ויצאה מאוכזבת ולמה קשה למכור קורסים בלי לבנות מותג אמיתי? ולמה הבמאי טיילר פרי עצר השקעה של שמונה מאות מיליון דולר אחרי שראה סרטון הדגמה אחד, ולמה יוס וחגי התווכחו בשידור על המהות של תוכן מבוסס גולשים. היה רותח

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 249: הסיפור הבלתי יאמן על המסעדה שלא קיימת ואיך משפיעים על בני אדם