המנגל פרק 231: איך מותגים חזקים צומחים דווקא מתוך משברים והסכנה הגדולה של דאטא

המנגל פרק 231: איך מותגים חזקים צומחים דווקא מתוך משברים והסכנה הגדולה של דאטא

אודות הפרק

שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים.

פשוט כנסו ללינק כאן, וסמנו את ״המנגל״ בקטגורית ״שיווק״:

https://www.geektime.co.il/israel-top-best-podcasts-of-the-year-2024-vote-now/

הפרק אכלנו את הראש על: איך תבנו ותחזקו את המותג שלכם בדווקא בעיתות משבר, הפסיכולוגיה מאחורי עיוות המציאות כאשר יזמים ואנשי שיווק מנתחים מידע ומהם הסכנות הכי גדולות שם, איך נוגעים ברגש בלי להיות ציניים במהלכי שיווק, למה השיווק בישראל בינוני? הבינה המלאכתותית ממשיכה להיכננס לכל תחום ודומיין בעולמות התוכן והשיווק, מהו אפקט ״הטיית האישוש״ ואיך תימלטו ממננו? הסטארטאפ שגייס מאות מיליוני דולרים והתרסק בגלל שאף אחד לא היה צריך אותו, למה אסור להיתפס על אסטרטגייה או תפיסת עולם בודדת, המחקר המרתק שמציג את היחס ומערכות היחסים בין מנכ״לים למנהלי שיווק, חבררת ווי-וורק של אדם נוימן פושטת רגל (סופית) ומה התובנות החשובות מהסיפור שלו, ההשקה המוזרה של אפל בליל כל הקדושים והאם המהלך השיווקי שיצא משם היה מבריק במיוחד או גרוע.

רוצים להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 231: איך מותגים חזקים צומחים דווקא מתוך משברים והסכנה הגדולה של דאטא