המנגל פרק 156: הטיול בתאילנד שהפך לחברה  שמשנה חוויה למיליוני תיירים

המנגל פרק 156: הטיול בתאילנד שהפך לחברה שמשנה חוויה למיליוני תיירים

אודות הפרק

הפרק התמנגלנו עם היזם דיויד יצחקי, שותף מייסד ומנהל שיווק בסטארטאפ הטרוול-טק ״בוקאווי״. 

שוחחנו עם דיויד על המון נקודות מרתקות במסע שלהם שהתחיל מטיול של אחד המייסדים נועם לירח דבש בפיליפינים, שם ניסה לקנות באינטרנט כרטיס אוטובוס ממנילה לאחד האתרים המתוירים בצפון המדינה. להפתעתו, הוא גילה שאין אפשרות כזאת. כשהגיע לתחנת אוטובוסים מרכזית במנילה, לאחר נסיעה ארוכה, נאמר לו שאין יותר כרטיסים לאותו היום. המקרה הזה גרם לו לבנות משהו בסיסי למדי: דף נחיתה שבו אנשים שרוצים כרטיסי אוטובוס ממלאים פרטים, ומקבלים את הכרטיסים. כך התחילה בוקאווי - פלטפורמה המאפשרת למטיילים להזמין כרטיסי אוטובוס, רכבת ומעבורת ביעדים רבים בעולם. 

 

בין היתר שוחחנו על: איך זזים מהר, מדוע חשוב להתחיל בלי לתכנן מוצר מושלם, איך מקשיבים ללקוחות ומעצבים מוצרים לפי הצרכים שלהם, איך מתמודדים עם משברים קיומיים על החברה, איך יוצאים משוק וקיפאון ומנצלים את המצב לצמיחה,    איך דיויד בונה את אסטרטגיות השיווק שלו, איך מייצרים איזון בין פרסום, דאטא וערך, איך משתמשים בגיוס הון ממשקיעים לפעולות עם אימפקט גדול על החזון, החשיבות של הבנת העולם של הלקוח, איך בוקאווי עובדת עם יוצרי תוכן ומשפיענים, איך רוכשים חברות מתחרות ועדיין משאירים את עצמאות המותג שלהם ואיך שומרים על ערכי המותג גם כשצומחים.

פרק חלליות.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 156: הטיול בתאילנד שהפך לחברה שמשנה חוויה למיליוני תיירים