המנגל פרק 203: הסכנות בעבודה עם משפיענים חלק ב׳

המנגל פרק 203: הסכנות בעבודה עם משפיענים חלק ב׳

אודות הפרק

הפרק המשכנו לנתח מקרים וסיפורים מרתקים של משפיעניות ומשפיעים שפגעו במותגים ברחבי העולם דרך שת״פים לא מדויקים.

בין היתר דיברנו על הפדיחה של גוגל בפריז, מותג בגדי הים שלא דמיין מה המילה ״חינם״ תעשה למותג באינסטגרם ולמה הוא ״הכריח״ את הלקוחות שלו להפוך למשפיענים בעל כורחם, מנכ״ל המלון באירנלד שיצא בומר רציני, דולצ׳ה וגבאנה הוציאו נעל שיצרה מחלוקת, המשפיענית שנחשפה בביום הגרלה של תכשיטים למותג יוקרה וחטפה על הראש, מהם הטיפים והתובנות הכי חשובים בעבודה עם משפיענים ואיך תימנעו מפגיעה במותג שלכן.ם.

רוצים ליצור איתנו קשר?

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

הצטרפו לקבוצת המנגל בפייסבוק: https://rb.gy/dfcvst

פודקאסט המנגל בהגשת חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 203: הסכנות בעבודה עם משפיענים חלק ב׳