המנגל פרק 244: איך באמת יוצרים ויראליות והסיפור של הבירה היקרה בעולם

המנגל פרק 244: איך באמת יוצרים ויראליות והסיפור של הבירה היקרה בעולם

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על למה כולם רוצים ויראליות של תוכן ומדוע הרוב ללעולם לא יצליחו. ניתחנו כדוגמא את אחד המהלכים הכי ויראלים של השנה בארה״ב - ה״שיר״ של הראפר תום מקדונלד עם אושיית הימין השמרני בן שפירו ולמה זה הצליח, מהי הפסיכולוגיה מאחורי ההצלחה של סרטוני ״תגובות על תוכן״ ולמה אנחנו לא יכולים לעמוד בפניהם? הנוכל/יזם בילי מקפרלנד שהיה אחראי על הפסטיבל המושמץ ״פייר״ שדיברנו עליו לפני שנתיים חוזר ובגדול לאחר שהשתחרר מהכלא ומה נוכל ללמוד מהקאמבק שלו בהקשר של התנהגות אנושית? וחברת הבירה הבועטת שהחליטה למכור בירה ב 55000 דולר בתוך גופות של סנאים מתים ולמה בני אדם הם צבועים? היה רותח.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 244: איך באמת יוצרים ויראליות והסיפור של הבירה היקרה בעולם