המנגל פרק 194: למה המשאב הכי חשוב בשיווק הוא רגשות ופסיכולוג הילדים ששינה את עולם המיתוג

המנגל פרק 194: למה המשאב הכי חשוב בשיווק הוא רגשות ופסיכולוג הילדים ששינה את עולם המיתוג

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש  על ההשפעה של רגשות והפעלת טריגריים ריגשיים במהלכי שיווק ותכני מותג, איך בונים אסטרטגיות מבוססות רגשות ואיך החיבור הריגשי מייצר עלייה במכירות ובנאמנות למותג. שוחחנו גם על המהלך המרתק של אמזון שמזכיר את טיקטוק, מה הולך בטוויטר, ודיברנו על אגדת המיתוג קלוטייר רפאל שפיתח אסכולה חדשה של הבנת הצרכנים ואיך האסטרטגיות שלו סייעו לחברות כמו ג׳יפ, נסטלה ואחרות לשבור את השוק על ידי פיצוח תת המודע.ֿֿ

רוצים ליצור איתנו קשר?

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

הצטרפו לקבוצת המנגל בפייסבוק: https://rb.gy/dfcvst

פודקאסט המנגל בהגשת חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 194: למה המשאב הכי חשוב בשיווק הוא רגשות ופסיכולוג הילדים ששינה את עולם המיתוג