המנגל פרק 256:  הסדרה שהקפיצה את המכירות של פורד והסיפור ההזוי של רשת פיקנטי

המנגל פרק 256: הסדרה שהקפיצה את המכירות של פורד והסיפור ההזוי של רשת פיקנטי

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על: הנרטיב החדש של התעשיות הבטחוניות וההשפעות שלו על בני אדם, הסדרה ״ילוסטון״ גורמת לשיאי מכירות של הטנדר של פורד בזכות הכוח של תוכן, הכלי החדש של מיקרוסופט חושף אפשרויות שיווק חדשות ומרתקות, מחקר חדש גלובלי על הכוח של משפיענים בעולמות השיווק והמכירות נחשף ומספר סיפור מעניין על התנהגות אנושית ומה באמת חשוב לבני אדם, והדוקו החדש על היזם משה בדש שהיה חלוץ מיתוג ותוכן הרבה לפני שמישהו הבין מה הוא רוצה בישראל הקטנה. היה רותח.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 256: הסדרה שהקפיצה את המכירות של פורד והסיפור ההזוי של רשת פיקנטי