המנגל פרק 216: הפסיכולוגיה ועקרונות המיתוג מאחורי מותגי יוקרה

המנגל פרק 216: הפסיכולוגיה ועקרונות המיתוג מאחורי מותגי יוקרה

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על המניעים הפסיכולוגיים מאחורי מותגי יוקרה. איך עובד היקום המקביל המרתק הזה ומה יזמים ואנשי שיווק ואסטרטגיה יכולים ללמוד ממנו, איך מותגי יוקרה מהנדסים ויוצרים חוויות וסיפורים על מנת להניע רגשות אל קהלי היעד שלהם, מדוע אם כולם יקנו פרארי העשירים לא יהיו שם? מהו ״מודל הנהנתנות״ בו משתמשים מותגים, למה אף פעם לא תראו מברגה או מסור יוקרתיים? ומהם כמה מהדוגמאות הכי הזויות בעולם למוצרי יוקרה שנכשלו בגדול ומדוע זה קרה להם?

פרק יוקרתי ביותר.

רוצים ליצור איתנו קשר?

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

 

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 216: הפסיכולוגיה ועקרונות המיתוג מאחורי מותגי יוקרה