המנגל פרק 255: הטלויזיה הסינית שתייצר לכם תוכן אינסופי והמיצוב החדש של ישראל

המנגל פרק 255: הטלויזיה הסינית שתייצר לכם תוכן אינסופי והמיצוב החדש של ישראל

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על: הפסיכולוגיה והמשמעות של המיצוב החדש אותו הרוויחה ישראל בעולם בעקבות המתקפה ההיסטורית האיראנית, ואיך זה קשור לאסטרטגיית מיתוג בלתי מכוונת? חברת הטלוויזיות הסינית שהדהימה את העולם עם אולפן שמייצר תוכן אינסופי עם בינה מלאכותית ולמה זה מדאיג את המתחרות, הכשלון הגדול מאחורי אחת ההבטחות הגדולות שרצו להחליף את האייפון, אדובי חושפת עוד טפח מהטכנולוגיה המשוגעת שתשנה את עולם התוכן לתמיד, והקמפיין המבריק והנועז של מותג האלכוהול רמי מרטן שהשקיע מיליונים בסרט מותג שיצא לאקרנים רק בעוד מאה שנים. היה רותח.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 255: הטלויזיה הסינית שתייצר לכם תוכן אינסופי והמיצוב החדש של ישראל