המנגל פרק 208: תובנות חשובות על עולם השיווק החדש

המנגל פרק 208: תובנות חשובות על עולם השיווק החדש

אודות הפרק

שניה לפני שנתחיל, נשמח אם תרימו לנו ותצביעו למנגל, שהגיע שוב לגמר 2024 בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים.

פשוט כנסו ללינק כאן, וסמנו את ״המנגל״ בקטגורית ״שיווק״:

https://www.geektime.co.il/israel-top-best-podcasts-of-the-year-2024-vote-now/

הפרק אכלנו את הראש על: מטא משיקה רשמית את מודל התשלום על ה״וי הכחול״ בפייסבוק ואינסטגרם והמשפיענים בדאגה, קוקה קולה חשפה פלטפורמת תוכן חדשה בשם real magic ומשנה את כללי המשחק בכל מה שקשור ליצירת מעורבות עם צרכנים ויוצרי תוכן, הטכנולוגיה של הסטארטאפ tavus עושה מהפכה בשיכפול ופרסונליזציה של וידאו שצולם ע״י בן אדם ומאפשרת לאנשי שיווק יכולות חדשות, הסטארטאפ runway הולך לשנות את כל מה שחשבתם על וידאו, איך סטארטאפים חדשים הולכים להיבנות וניתוח מאזני הכוחות בשוק, רשת הסופרים aldi הרימה קמפיין שגרם לזעם בבריטניה ומה נוכל ללמוד מהמהלך, ולמה גירשו מהאינטרנט את הסדרה הקומית והמפחידה ה״אינסופית״ שבינה מלאכותית יצרה.

רוצים ליצור איתנו קשר?

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 208: תובנות חשובות על עולם השיווק החדש