המנגל פרק 168: הכוח של אסטרטגית  מיתוג משותף

המנגל פרק 168: הכוח של אסטרטגית מיתוג משותף

אודות הפרק

הפרק חפרנו לעומק על ״מיתוג משותף״- אסטרטגיה המורכבת משילוב שניים או יותר של מותגים שונים של מוצרים או שירותים במטרה לקבץ אותם יחד לצורך קידום של מוצר או שירות יחיד.

הערכים של המהלך למותגים יכולים להיות מדהימים ועוצמתיים אך מסוגלים גם להוות גורם שלילי כאשר הם לא בנויים נכון. בין היתר אכלנו את הראש על הידיעה המרעישה של טיקטוק על הרחבת הסרטונים לאורך של 10 דקות ואיך היא הולכת להשפיע על כולנו, המחקר שמציג את הנהירה של מערכי שיווק לכיוון של יוצרי תוכן בקמפיינים, המהלך המבריק של מקדונלד ובורגר קינג ומה עמד מאחוריו, איך אפל ווטש נגעה בקהל של נייקי, השת״פ של מלחמת הכוכבים עם מותג הקוסמטיקה ״קובר-גירל״, איך טאקו-בל ודוריטוס מכרו תוך שנה מיליארד יחידות של מוצר משותף, השת״פ המרתק של ספוטיפיי וסטארטבקס, איך גו-פרו התפוצצו בזכות רד-בולומהם התובנות של חגי מהדוקו החדש על קנניה ווסט.

הצטרפו אלינו לקבוצת השיווק והדיגיטל המובילה בישראל ״המנגל״ בפייסבוק לעוד המון מידע וערך בעולמות המיתוג והשיווק. 

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 168: הכוח של אסטרטגית מיתוג משותף