המנגל פרק 163: סודות הצמיחה של מותגי איקומרס

המנגל פרק 163: סודות הצמיחה של מותגי איקומרס

אודות הפרק

הפרק ניתחנו כמה דוגמאות מעולות של מותגי איקומרס מתחומים שונים, שצמחו והצליחו בעקבות טקטיקות מיתוג ושיווק שונות.

 

בין היתר אכלנו את הראש על: השת״פ המעניין של מלונות מריוט עם טיקטוק בחיפוש אחר יוצרי תוכן, איך מותג האופנה העצמאי ”אספלט״ הגיע למכירות של 25 מליון דולר בשנה, האמא שהחליטה לייצר חטיפים בריאים לילדה שלה ובנתה מותג מדהים, מותג המכנסיים ״צ׳אביס״ שהחליטו ללכת עם הערכים והסיפור שלהם עד הסוף בכל נכס ופיסת תוכן שהם מפיקים, מותג הנעליים ״אול-בירדס״ שהתחיל עם זוג אחד וסיפור מותג מדהים ושווה היום מעל מיליארד דולר, מותג האופניים למשפחות ״מדסן״ שמתמקד בקנאות בקהל היעד המקורי שלו בלי לסטות והפך לאחד ממותגי האופניים המצליחים בארה״ב, מותג הטיפוח לזקנים שמצליח למכור מסרק ב100 דולר והסיפור של 2 האחיות שפיצחו את דור הזי ובנו מותג קוסמטיקה מדהים.

אה וגם התרגשנו לקראת הסדרה החדשה על אדם נוימן באפל טי וי.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 163: סודות הצמיחה של מותגי איקומרס