המנגל פרק 189: האפליקציה ״החיובית״ שמשגעת את ארה״ב ואיך מותגים אמיתיים יוצרים חוויות חוצות פלטפורמות.

המנגל פרק 189: האפליקציה ״החיובית״ שמשגעת את ארה״ב ואיך מותגים אמיתיים יוצרים חוויות חוצות פלטפורמות.

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על מדוע נטפליקס מרימה חנויות פיזיות ואיך זה קשור לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה? למה מותג הרכב ניסן משקיע בסדרות תוכן לספורטאי קולג׳ בלי למכור רכבים? חברת וואנס יוצרת מרכזי תרבות פיזיים ממותגים על מנת לחבר את קהלי היעד שלה ברמה הרגשית בכל רחבי העולם, איך בונים קהילה שהולכת יד ביד עם מותג לאורך זמן, העוצמה של אפקט הלימיטד אדישן כאסטרטגיה ומדוע היא עובדת על כל גיל החל מילדים ועד זקנים? קניה ווסט עושה מהלך שעלול לשנות את כללי המשחק בסושיאל מדיה, וניתוח של הפלטפורמה החדשה שכובשת את האפסטור בארה״ב ועוסקת רק בחיוביות.

 

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 189: האפליקציה ״החיובית״ שמשגעת את ארה״ב ואיך מותגים אמיתיים יוצרים חוויות חוצות פלטפורמות.