המנגל פרק 46:מיתוג קולינרי, מארחים את שחר בוהדנה מ

המנגל פרק 46:מיתוג קולינרי, מארחים את שחר בוהדנה מ"המטבחון" סוכנות מיתוג למסעדות

אודות הפרק

הפרק נדבר על : 

1. האם מסעדנים מוכרים מוצר או חוויה 2. מה חשוב לדעת לפני שפותחים מסעדה 3. המרכיבים של מסעדן מצליח 4. השינוי שעבר על הצרכן הישראלי 5. איך יוצרים חוויה קולינרית ללקוח 6. סיפור הסביח של עובד ומיתוג אותנטי 7. דוגמת פיצה כנאפה והחוקה האיטלקית 8. איך צרכנים תופסים ומגדירים מנות מחדש 9. איך הטעם הפיזי מושפע ממיתוג ישיר ועקיף 10. למה כלכך הרבה מסעדות ובתי קפה פושטים רגל 11. האם לשפים באמת יש נוסחת פלא לניהול עסק מזון מצליח 12. סוד ההצלחה של אסף גרניט וקבוצת מחניודה 13. מיתוס הנאמנות של צרכנים ישראלים ומי באמת אשם בנטישה 14. ההשפעה של הדיגיטל על עולם הקולינריה

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 46:מיתוג קולינרי, מארחים את שחר בוהדנה מ"המטבחון" סוכנות מיתוג למסעדות