המנגל פרק 64: מיתוג לעומק עם דורון גולדנברג בעלים ומנכ

המנגל פרק 64: מיתוג לעומק עם דורון גולדנברג בעלים ומנכ"ל הפירמה

אודות הפרק

הפרק נדבר על : 

1. תפיסות מוטעות על מיתוג  2. למה מיתוג הוא המשאב הכי חשוב של כל חברה 3. תובנות מתהליך המיתוג של תאגיד השידור כאן 4. שלושת התחנות באפיון וביצוע תהליכי מיתוג 5. האם ״מיתוג מעסיק״ הוא מושג אמיתי 6. משמעות המושג: אסטרטגית מותג 7. איך תזקקו את המוקד הרעיוני המבדל שלכם 8. מה הלקוחות שלכם באמת זוכרים מכם? המוקד הרעיוני 9. למה אתם חייבים את ״כוכב הצפון״ שלכם 10. איך בונים מותג פלטפורמה 11. החשיבות של אובייקטיביות בתהליכי מיתוג 12. איך ממתגים בית מלון וקצת על יצירת חוויה הוליסטית 13. טרנדים תרבותיים והיכולת לדבר לארבעה דורות 14. מותגי מעקף: בני האדם נגד סמכויות ישנות 15. סיפור יצירת הלוגו של גוגל 16. החשיבות של שמירה על הזהות הקוהרנטית של המותג

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 64: מיתוג לעומק עם דורון גולדנברג בעלים ומנכ"ל הפירמה