המנגל פרק 236: הפסיכולוגיה מאחורי אסטרטגיית ״שיווק אמבוש״, החשיבה הנועזת שיכולה לגרום למותג שלכם לבלוט על חשבון המתחרים.

המנגל פרק 236: הפסיכולוגיה מאחורי אסטרטגיית ״שיווק אמבוש״, החשיבה הנועזת שיכולה לגרום למותג שלכם לבלוט על חשבון המתחרים.

אודות הפרק

הפרק ניתחנו לעומק את האסטרטגיה הכי מעניינת ויצירתית בעולמות השיווק הנקראת ״שיווק אמבוש״, אסטרטגיה שמתייחסת למהלכי שיווק נועזים שמותג מנסה לשייך את עצמו לאירוע או למוצר מבלי להיות נותן החסות הרשמי ולגרוף את כל הקופונים. תסתכלו על זה קצת כמו כמו להתגנב לאור הזרקורים מבלי לשלם על זה.

בין היתר אכלנו את הראש על סוגי האמבוש הקיימים כולל אמבוש ישיר: חברה המנסה לשייך את עצמה ישירות לאירוע ללא רשות.

אמבוש עקיף: במקום להזכיר ישירות את האירוע, חברה יוצרת מודעות או קמפיינים המקשרים אליו באופן עקיף את הארוע.

דיברנו גם על הערכים המיתוגיים שיווקיים של מהלך מוצלח כזה, כולל אפקט החסכון, הגמישות ולמה אנשי קריאייטיב יכולים להתפוצץ שם (בקטע טוב).

ניתחנו גם כמה מקרים אמיתיים של אמבוש שעשו המון רעש בעולם, כולל חברת הצבע הקנדית שרכבה על אפל, הבירה שלא שילמה דולר והפכה לנותנת החסות הלא רשמית של ארוע הטניס החשוב בעולם על גב נותננת החסות הרשמית, האוזניות של ד״א דרה שפיצחו דרך לעקוף תקנות חסות וניצחו בגדול, ועוד כמה דוגמאות מרתקות שתוכלו לשאוב מהן השראה. היה רותח.

רוצים להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם  או לשאול אותנו שאלות? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 236: הפסיכולוגיה מאחורי אסטרטגיית ״שיווק אמבוש״, החשיבה הנועזת שיכולה לגרום למותג שלכם לבלוט על חשבון המתחרים.