המנגל פרק 152: איך בונים מותג מבוסס אפליקציה

המנגל פרק 152: איך בונים מותג מבוסס אפליקציה

אודות הפרק

הפרק התמנגלנו עם אדם גרינקר, היזם והמייסד של הסטארטאפ WODProof שבנה מאפס למאה מותג בינלאומי עם קהילה של מעריצי מותג ונרכש מוקדם יותר השנה ע״י הסטארטאפ הישראלי Sency.

שוחחנו עם אדם על המסע היזמי שלו שהתחיל מתוך כאב שהוא חווה בעצמו, איך מתחילים מיזם ללא שום נסיון, האתגר של בניית מותג מבוסס אפליקציה, איך מגדילים את בסיס המשתמשים בצורה אורגנית, מדוע חשוב לטעות לא פחות מלהצליח, איך אדם מסתכל על ברנדינג, איך עובדים עם משפיענים ושגרירי מותג, איך מייצרים בעיה ופתרון בו זמנית, איך בניית מותג חכמה נהפכת למשהו הרבה יותר גדול מהמוצר עצמו, מדוע קריטי להקשיב באופן תמידי למשתמשים שלכם, איך עושים האסלינג ומייצרים נטוורקינג, איך תשתמשו בחכמה בחוצפה הישראלית, איך עושים סקייל, מהם הטעויות הכי מסוכנות שיהרגו לכם את המיזם, מדוע לא ניתן למדוד באופן ישיר הצלחה של תוכן ומהלכי מיתוג, איך מתמודדים עם מתחרים ושינויים בהתנהגות אנושית, מהם הטיפים של אדם ליזמים בתחילת דרכם ומה היה ליוס להגיד על הקמפיין המדובר של השבוע.

עקבו אחרינו באינסטגרם

https://bit.ly/3GnhCz6

קבוצת המנגליסטים בפייסבוק

https://bit.ly/3CrVx0h

היה רותח כהרגלינו.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 152: איך בונים מותג מבוסס אפליקציה