המנגל פרק 160: איך יוצרים מערכת יחסים עם לקוחות ב 2022

המנגל פרק 160: איך יוצרים מערכת יחסים עם לקוחות ב 2022

אודות הפרק

בפרק סוף שנה רותח במיוחד התמנגלנו עם מור פסו, סמנכ״לֹית השיווק של הסטארטאפ קארמה שגייס לאחרונה 25 מליון דולר ומחזיק מעל 3 מליון לקוחות. מור הגיעה מתפקדים בכירים במשרדי פרסום כולל אדלר חומסקי, כאשר התפקיד האחרון שלה לפני קארמה היה סמנכ״לית השיווק של קאסטרו.

בין היתר אכלנו את הראש על התפר בין פרפורמנס ליצירת חיבור ריגשי, איך בונים מערכי שיווק, מדוע חשוב להבין את הרגשות והתחושות של הלקוחות שלנו לעומק, איך בונים מותג ב 2022, איך מודדים הצלחה של תהליכי מיתוג? , האם צריך להיות הבדל והפרדה בין מיתוג לשיווק? התובנות של מור מהמצגת על מיתוג לילדי כיתה ב׳, למה אנשי שיווק חייבים אומץ, איך מיתוג מסייע גם לייצר סקייל וגם לשפר את אחוזי ההמרה בתוך בסיס הלקוחות הקיים, איך מסתכלים על קהלים ומה הכי חשוב לדעת על קהל דור ה״זי״ ומה למדנו מהסיפור של תקרית המותג ״פלטון״ והספין אוף של הסדרה סקס והעיר הגדולה.

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש הוא חלק מרשת ״פרש״ פודקאסטים.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 160: איך יוצרים מערכת יחסים עם לקוחות ב 2022