(המנגל פרק 134: איך יוצרים חיבור רגשי למותג (אינטימיות מותג

(המנגל פרק 134: איך יוצרים חיבור רגשי למותג (אינטימיות מותג

אודות הפרק

הפרק חפרנו על המושג ״אינטימיות מותג״ ומדוע אתם חייבים לשים אליו לב.

בין היתר שוחחנו על הרכישה של פלטפורמת ״דיפופ״ ע״י ״אטסי״, מה אהבנו בקמפיין ״הזאב״ של היולט פקארד, המהלך השיווקי המפתיע של חברת ציוד השטח ״ריי״, מדוע יצירת החיבור הרגשי עם צרכנים/משתמשים חייב להיות חלק מליבת תהליכי המיתוג והשיווק של כל מיזם, החשיבות של יצירת מסרים והתייחסות למעגלים החיצוניים של לקוחות הקצה שלכם, מהם הנקודות הכי קריטיות לשים אליהם לב בעת בניית מערכת יחסים עמוקה עם לקוחות ואיך לעזעזל מודדים את יצירת החיבור הרגשי בביצועים ודאטא בשטח.

לסיום ניתחנו את המהלך המפתיע של הייניקן עם ווייז בקליפורניה ומה נוכל ללמוד ממנו.

עקבו אחרינו באינסטגרם

https://bit.ly/3GnhCz6

קבוצת המנגליסטים בפייסבוק

https://bit.ly/3CrVx0h

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש הוא חלק מרשת ״פרש״ פודקאסטים. בקרו אותנו באתר הרשת: www.fresh-podcasts.com

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » (המנגל פרק 134: איך יוצרים חיבור רגשי למותג (אינטימיות מותג