המנגל פרק 202: הסכנות בעבודה עם משפיענים חלק א׳

המנגל פרק 202: הסכנות בעבודה עם משפיענים חלק א׳

אודות הפרק

הפרק אכלנו את הראש על אחד מערוצי השיווק המרכזיים של מותגים ומהם האתגרים והסכנות שכל חברה וסטארטאפ חייבים לשים לב אליהם כשבונים קמפיינים ואסטרטגיות מבוססות יוצרי תוכן ומשפיענים

בין היתר אכלנו את הראש על ההכרזה של מיקרוסופט והאם היא באמת תשנה את המפה? הפרסומת שיכולה ללמד את כולנו על סטוריטלינג מנצח בעידן של תוכן אינסופי, מהם הסכנות הכי גדולות בעבודה עם משפיענים ויוצרי תוכן? הבלגן סביב לינדזי לוהן ופלטפורמת עורכי הדין האמריקאית, להקת הפופ שהביכה את עצמה באינסטוש, המשפיענית המצרית שגרמה נזק בינלאומי לוואווי, האם מקדונלדס טעתה בקמפיין הבריאות שלה? ואיך המשפיענית הבריטית זואלה גרמה לצניחה במכירות של מותג קוסמטיקה רק בגלל שהיא התגלתה במערומיה עם ספר שהיא ״כתבה״ והפך לרב מכר? 

המשך עם עוד המון דוגמאות ותובנות בפרק ב׳…

רוצים ליצור איתנו קשר?

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

הצטרפו לקבוצת המנגל בפייסבוק: https://rb.gy/dfcvst

פודקאסט המנגל בהגשת חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 202: הסכנות בעבודה עם משפיענים חלק א׳