המנגל פרק 245: איך יוצרים אמון אמיתי בין מותג ללקוחות | חלק א׳

המנגל פרק 245: איך יוצרים אמון אמיתי בין מותג ללקוחות | חלק א׳

אודות הפרק

הפרק צללנו לעומק אל אחד הנושאים הכי חשובים לכל מותג מכל סוג בעולם - בניית אמון.

לפי מחקרים, בניית אמון (אמיתי) בין מותג ללקוחות, מגביר את הסיכוי שלכם למכור ולייצר מכירות אפ-סייל בכמעט פי 3 ממותגים שלא מצליחים לייצר אמון, וכל זה כמובן אם תצליחו לבנות אמון מותג לפי הספר. הפרק הוא חלק א׳ מתוך 2 חלקים קריטיים בנושא בניית האמון של המותג שלכם כולל העקרונות, הטקטיקות והכללים שיעזרו לכם לגרום ללקוחות להתאהב בכם.

בין היתר אכלנו את הראש על: מהם שלושת העקרונות ההוליסטיים של בניית אמון, מדוע כל פרט קטן שהוא לא במקום יכול לגרום ללקוחות שלכם לחשוש ולא לסמוך עליכם? איך מגדירים כללי אמון שמתאימים לדי אן איי של החברה שלכם, איך שירות הלקוחות יכול להציל את העסק שלכם או להרוס אותו, מדוע לא התלהבנו מההשקה של המשקפיים החדשים של אפל ה ״ויז׳ן פרו״? נטפליקס מעלה הילוך עם מודל הפרסומות שלה והאם זה מאיים על רשתות פרסום אחרות? אמזון פריים משווה ומעלה עם מודל פרסומות וידאו חדש בתוך הסטרימינג עם נסיון לנצח את ההתנהגות האנושית דרך מודל תשלום שונה, והמספרים המדהימים מאחורי ההבדל בין מותג חזק למותג מזויף. היה רותח.

רוצים לשתף איתנו תובנות, שאלות או להתייעץ על המותג/מיזם/סטארטאפ/חברה שלכן.ם ? דברו איתנו:

חגי hagai.goldovsky@gmail.com

חגי בלינקדאין https://il.linkedin.com/in/hagai-goldovsky-b06aa558

חגי באינסטגרם https://www.instagram.com/hagai.goldovsky/

יוסי yossi@brand-il.com 

יוסי 0544709871

 

פודקאסט המנגל בהנחיית היזמים ואנשי השיווק חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש.

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 245: איך יוצרים אמון אמיתי בין מותג ללקוחות | חלק א׳