המנגל פרק 191: השינויים שעוברים על עולם הפרסום המסורתי ואיך עושים קריאייטיב מארחים את מירן פחמן

המנגל פרק 191: השינויים שעוברים על עולם הפרסום המסורתי ואיך עושים קריאייטיב מארחים את מירן פחמן

אודות הפרק

הפרק התמנגלנו עם מירן פחמן, קופירייטר ומנהל קריאייטיב, היוצר של הפודקאסט איר-קאצ׳ר וקבוצת הפייבוק קריאייטיב פירסט והמייסד של הסוכנות הקרויה באותו השם, המייסד של תחרות הקריאייטיב ״גרנות״ ומרצה. מירן מגיע עם נסיון של 2 עשורים בעולמות הפרסום כולל עבודה כמנהל קריאייטיב במשרדי הפרסום המובילים בישראל.

 

שוחחנו על עולם הפרסום המסורתי ממנו מירן הגיע, על הבדלי התפיסות בתעשייה, על האבולוציה של עולם הפרסום, על המהות של המושג קריאייטיב, על המודלים העסקיים של עולם הפרסום, על המהות של המושג מיתוג, איך משלבים קריאייטיב עם מדדי הצלחה ופרפורמנס, לאן הולך עולם הפרסום, האם לטלויזיה עדיין יש כוח עצום כמו פעם, וגם ים של דוגמאות וסיפורים מרתקים מאחורי הקלעים של כמה מהקמפיינים המצליחים בעולם. היה רותח.

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 191: השינויים שעוברים על עולם הפרסום המסורתי ואיך עושים קריאייטיב מארחים את מירן פחמן