המנגל פרק 133: זהות מותג לעומק חלק ב׳

המנגל פרק 133: זהות מותג לעומק חלק ב׳

אודות הפרק

הפרק המשכנו לצלול לזהות מותג לעומק דרך סדרת שאלות וטקטיקות שכל יזם, מנכ״ל ואיש שיווק חייב לשים וליישם על השולחן על מנת לבנות מותג מנצח.

בין היתר חפרנו על השותפות של טיקטוק עם חברת ״אופן סלייט״ ואיך זה הולך להשפיע על מותגים, הקרב של הפלטפורמות על יוצרי התוכן ואיך סנאפצ׳אט מתמודדת עם טיקטוק, השת״פ הסופר מעניין של סנאפ עם ״פושמארק״ ומדוע כולנו צריכים להכיר את המושג ״סושיאל קומרס״,  התובנות הכי חשובות לגבי בניית זהות מיתוגית ולמה לעזעזעל דאנקן דונאטס משקיעה בפחיות צבע ממותגות.

הצטרפו לקבוצת ״המנגליסטים״ בפייסבוק

https://www.facebook.com/groups/912397569546673

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש הוא חלק מרשת ״פרש״ פודקאסטים. בקרו אותנו באתר הרשת: www.fresh-podcasts.com

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 133: זהות מותג לעומק חלק ב׳