המנגל פרק 140: הזוג שהפך תשוקה למותג הסיפור של שוקולד פנדה

המנגל פרק 140: הזוג שהפך תשוקה למותג הסיפור של שוקולד פנדה

אודות הפרק

בני הזוג דניאל ואליה ברקת, היוצרים של "שוקולד פנדה" - מותג השוקולד הטבעוני המצליח בישראל התחילו את דרכם מקמפיין קטן בהדסטארט אי שם ב 2015 על מנת לממש את התשוקה שלהם. מאז עבר הרבה שוקולד בנהר, והיום הם מנהלים מותג סופר מצליח עם קהילה תומכת ומעורבת. השבוע גם השלימו גיוס מוצלח של קרוב לשבעה מיליון ש״ח על מנת להתרחב לארה״ב. 

שוחחנו עם דניאל על המסע היזמי שלו, האתגרים, הקשיים וסוד ההצלחה, איך בונים מותג מצליח, היתרונות והחסרונות של יזמים שהם גם בני זוג, על החשיבות והכוח של קהילה וכיצד מפתחים אותה,  האתגרים באיקומרס למי שמוכר ישירות לצרכן, ההתמודדות המנטלית שלו כיזם וכמנכ״ל, איך מושכים עובדים שמתחברים למותג ועד כמה שונה השוק האמריקאי מהישראלי.

עקבו אחרינו באינסטגרם

https://bit.ly/3GnhCz6

קבוצת המנגליסטים בפייסבוק

https://bit.ly/3CrVx0h

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 140: הזוג שהפך תשוקה למותג הסיפור של שוקולד פנדה