המנגל פרק 150: איך תייצרו מערכת יחסים אישית עם לקוחות | פרסונליזציה במרקטינג

המנגל פרק 150: איך תייצרו מערכת יחסים אישית עם לקוחות | פרסונליזציה במרקטינג

אודות הפרק

אם בעבר היה מקובל לחשוף קהלים לפרסומות ותכנים כלליים, המגמות הדיגיטליות וההתנהגות האנושית המודרנית מחייבת מותגים לפעול בנימה יותר אישית הן בשיווק והן במוצר עצמו.

הפרק חפרנו על פרסונליזציה בשיווק, מה זה בכלל אומר ואיך תיישמו את זה כבר מחר בבוקר. בין היתר אכלנו את הראש על:

איך וורבי פארקר הגיעו מהר בהודו להנפקה של מליארדים, התובנות החשובות ממנהל השיווק של סטארטאפ תוכן מסקרן, המהות של פרסונליזציה בשיווק וחוויית לקוח, איך איזי ג׳ט הגבירו מכירות ומעורבות דרך טריק פשוט בניוזלטר, האפליקציה של סטארבקס ומימד הגיימיפיקציה, מותג השוקולד ששיקף לגולשים שלו את עצמם בתוך מודעות באוסטרליה וסוכננת הנדל״ן מקליפורניה שעזבה הכל והקימה מותג אונליין שמוכר אך ורק דרך תוכן

 

עקבו אחרינו באינסטגרם

https://bit.ly/3GnhCz6

קבוצת המנגליסטים בפייסבוק

https://bit.ly/3CrVx0h

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 150: איך תייצרו מערכת יחסים אישית עם לקוחות | פרסונליזציה במרקטינג