המנגל פרק 116: התובנות של חוקרת מותגים אנושיים, מארחים את ד״ר אסנת כותן-ניר

המנגל פרק 116: התובנות של חוקרת מותגים אנושיים, מארחים את ד״ר אסנת כותן-ניר

אודות הפרק

הפרק אירחנו את ד״ר אסנת כותן, חוקרת, מומחית לניהול מותגים ומרצה לתקשורת ומיתוג באוניברסיטת ת״א. שוחחנו על המושג ״מותג מנכ״ל״, על החשיבות של מיתוג אישי לכל אחד מאיתנו בעידן הדיגיטל, על התובנות החשובות מהמחקר שלה על מותגים אנושיים, על חברות שקמו או נפלו עקב המותג האנושי שהוביל אותם, עד כמה מותגים אנושיים משפיעים על חיינו, כללים לבניית מותג אנושי מצליח, מהי אותנטיות במותגים, ניתוח הדוגמאות של אילון מאסק, רמי לוי, מרתה סטיוארט, טראמפ וביבי.

הצטרפו לקבוצת ״המנגליסטים״ בפייסבוק

https://www.facebook.com/groups/912397569546673

פודקאסט המנגל בהנחיית חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש הוא חלק מרשת ״פרש״ פודקאסטים. בקרו אותנו באתר הרשת: www.fresh-podcasts.com

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 116: התובנות של חוקרת מותגים אנושיים, מארחים את ד״ר אסנת כותן-ניר