המנגל פרק 166: איך עושים שיווק מתחת לרדאר

המנגל פרק 166: איך עושים שיווק מתחת לרדאר

אודות הפרק

הפרק צללנו אל תוך אחת האסטרטגיות הכי מרתקות בעולם השיווק הנקראות גם

Stealth / Undercover marketing

 אסטרטגיות שיווק אלו מתייחסות לפעולות שיווקיות ומיתוגיות שלא מוכרות כלום אלא מתמזגות אך תוך תכנים אחרים מחוץ למותג.

בין היתר אכלנו את הראש על:  פרסומת הסופרבול המבריקה שהשאירה אבק למתחרים, למה חגי הרים לפורמט החדש של רשת? מהו הסוד להצלחה של מותג הכובעים ״גורין״ שקיים כבר מעל 120 שנה? איך מיני קופר התפוצצה, המהלך המרתק של סטארטבאקס סביב חג המולד, האם מותר להשתמש במותגים בתוך תכנים בלי לקבל את רשותם? המהלך של פדקס עם תום הנקס ומהם הטיפים הכי חשובים שיש לצוות המנגל בהקשר למותגים ישראלים.

 

אם עוד לא הצטרפתם אלינו לקבוצת הפייסבוק הכי רותחת חפשו ״קבוצת המנגל״ בפייסבוק

 

Home » podcast itemes » המנגל-שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית » המנגל פרק 166: איך עושים שיווק מתחת לרדאר