רה-ארגון - ממודל חטיבתי לארגון מוכוון חווית לקוח
אודות הפרק
ארגונים מודרניים ממשיכים להתנהל במודל הקלאסי המיושן של חטיבות. חטיבת השיווק משווקת ומפרסמת, חטיבת המכירות מוכרת, חטיבת השירות מספקת שירות וכך הלאה. התהליכים העסקיים בחטיבות השונות והמידע שלהן אודות הלקוח אינם אחידים ויוצרים מצב שבו אותו לקוח חווה חוויה שונה לחלוטין מאותו ארגון לאורך מסע הלקוח ובנקודות המגע שלו עם הארגון. ארגון מוכוון חווית לקוח הוא הדרך הנכונה.
הגיע הזמן להעלות על סדר היום רעיון נועז לביצוע רה-ארגון שיאפשר לארגונים לספק חוויית לקוח אחידה המותאמת למסע שעובר הלקוח לאורכו ולרוחבו של הארגון בכל נקודות המגע.
לקריאת המאמר: https://crm.buzz/silo-busting-built-a-customer-experience-organization/
See omnystudio.com/listener for privacy information.