למי קראת עסק קטן? חלק א
אודות הפרק
בפני עסק קטן עומדות התמודדויות יומיומיות שונות, אך גם הזדמנויות ליצור חווית לקוח שלא נופלת מזו של עסק גדול ועתיר כוח אדם ומשאבים. הגודל לא תמיד קובע: יתרון "הקוטן" מאפשר גמישות וזריזות שארגונים גדולים מתקשים בה. טכנולוגיות ענן לייעול העסק זמינות כיום לכל אחד ובעלויות שמתאימות לכל כיס ומאפשרות לעסק קטן לקבל מכפילי כוח שפועלים בשירותו.
"פיצוחי משה שלום. לאגף לקוחות ישראל הקישו 1, לאגף לקוחות חו"ל הקישו 2 , לאגף התקשוב הקישו 3 , לאגף הלוגיסטיקה הקישו 4, לאגף החדשנות הקישו 5, לרכישה מאתר הסחר האלקטרוני שלנו היכנסו למשה פיצוחים נקודה קום. עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובאינסטגרם, For English please dial 6, למזכירות הקישו 0 או המתינו. תודה".
נשמע מופרך? ייתכן… אבל העסק הבדיוני של משה, שהוא עסק של אדם אחד המנהל את עסקיו מבסטה בשוק, יכול להישמע ולהראות לכם מבחוץ כמו corporate גדול ומרשים.
זו אולי דוגמא מעט קיצונית, למגמה שהולכת ומתרחבת בקרב עסקים קטנים: שימוש בפלטפורמות עסקיות טכנולוגיות, שתומכות בעסק הקטן מיומו הראשון ומהוות בסיס לצמיחה עתידית. מגמה זו מתאפשרת כתוצאה ממגוון פתרונות עסקיים שהפכו נגישים כשירותי ענן לעסקים קטנים הן מבחינה כלכלית, והן מבחינה פונקציונלית, פתרונות הנגישים וברורים גם למי שאינו בקיא בטכנולוגיה.
לקריאת המאמר: https://crm.buzz/small-business-big-opportunities-for-cx-part1/
See omnystudio.com/listener for privacy information.