מה בא קודם? הביצה או הטרנספורמציה הדיגיטלית

מה בא קודם? הביצה או הטרנספורמציה הדיגיטלית

אודות הפרק

השחיקה בנאמנות לקוחות מחייבת עסקים לעבוד נגד המגמה 🙃

במקום לנסות לבלוע את כל השוק, ולספק חוויה בינונית ומטה, להתמקד בקהל מצומצם ונלהב. זה מאפשר לעשות WOW לקהל לקוחות שהם true fans. קהל לקוחות שמקבל משהו מאוד מיוחד באותו עסק. השאיפה של עסקים הוא להתמקד בלקוחות שהגיעו לתחתית המשפך השיווקי: אלו הסנגורים – הלקוחות שעברו את שלב ה-Loyalty והם שגרירים וסנגורים.

כמו במערכות יחסים, נאמנות היא עניין מורכב הדורש השקעה של שני הצדדים.
למעט דוגמאות של תוכניות נאמנות כדוגמת פריים של אמזון, נאמנות לקוחות נשחקה והגיעה לשפל. ואם לא די בכך, ה- 🦟 מזעזעת את נאמנות הלקוחות עוד יותר. מצד שני הקורונה פותחת בפני עסקים מקומיים לגלות את האונליין ולהיחשף אל לקוחות חדשים באונליין. מה שעבד באופליין, עם יחס אישי ומבט ישיר בעיניים דורש התאמות לאונליין והנה עוד אתגר.

למאמר המלא

הרשמה לרשימת הדיוור שלנו

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » מה בא קודם? הביצה או הטרנספורמציה הדיגיטלית