שוק הסלולר מתרסק: 50% מהלקוחות מתחלפים בשנה. זה נשמע לכם נורמלי?
אודות הפרק
שוק הסלולר מתרסק. אחוזי הנטישה הפנומנליים בשוק זה מוכיחים שעסקים מעדיפים "סטוצים" עם הלקוחות שלהם ולא מערכות יחסים.
עד לא מזמן היו אלו החברות שהובילו את השוק. כאלה שעלו אליהן לרגל כדי ללמוד על ערכי מותג ובידול באמצעות חווית לקוח. דווקא החברות הכי פוטנטיות – בעלות האמצעים הטכנולוגיים, הכלים הטכנולוגיים וההון האנושי – נכנסו לאסטרטגיית מגננה רופסת והפכו להיות הכי אימפוטנטיות כשמדובר בלתת ללקוחות שלהם סיבה מספקת להישאר הלקוחות שלהן…. ואם אפילו הן נכשלות בהחזקת בסיס הלקוחות שלהן מה יגידו אזובי הקיר?
זה לא סוד שהעלות לשימור לקוח קיים, זולה פי כמה וכמה (ביחס של 7-20) מאשר לרכוש לקוח חדש. אבל איזו סיבה יש ללקוח להישאר כשלחברה הסלולרית שלו יש אפס מוטיבציה לתת לו שירות?
בתנאים של שוק תחרותי ולקוחות שאינם מוכנים יותר להיות פראיירים, חברות חייבות לשנות תפישה ולשים את הלקוחות במרכז. זה המהלך הנכון לטווח הארוך שישתלם להן בריבית דריבית. איך אמרו בתל אביב? קשה עכשיו, הקלה אחר כך…
למאמר: https://crm.buzz/high-customer-churn-in-the-cellular-market/
See omnystudio.com/listener for privacy information.