כך תבדקו האם אתם מוכנים לדרישות החדשות של ג'ימייל ויאהו ממדוורים

כך תבדקו האם אתם מוכנים לדרישות החדשות של ג'ימייל ויאהו ממדוורים

אודות הפרק

ג'ימייל ויאהו התחילו לאכוף ב-1/2/2024 דרישות קפדניות יותר ממדוורים.

במאמר נרחב תיארתי את הדרישות הללו, אני משתף ידע עדכני בוובינרים בנושא בעברית ובאנגלית והנושא הזה וההשלכות שלו על מדוורים יעסיק אותנו בתקופה הקרובה.

לאור שאלות שהצטברו החלטתי להקדיש לנושא מדריך מעשי – איך לגשת לנושא ולוודא האם העסק שלך מוכן לדרישות החדשות של ג'ימייל ויאהו ממדוורים.

כדי לבדוק את המוכנות שלנו ולשפר את ההערכות, אנחנו נצטרך גישה ל-DNS של הדומיין ולמערכות המדוורות.

מהן הדרישות החדשות של Gmail ו-Yahoo?

ראשית, הדרישות החדשות הן לא חדשות כלל וכלל והן מהוות best practice כבר שנים. אלא שכעת ספקיות האימייל הללו (וקרוב לוודאי שגם אחרות יצטרפו אליהן) יאכפו את הדרישות.

  1. חובה לדוור ממערכת דיוור עם דומיין עסקי. לא ניתן לדוור יותר מאימייל פרטי כגון @gmail.com ממערכת הדיוור.
  2. חובה לדוור עם דומיין עסקי מאומת באמצעות פרוטוקולי אימות דומיין SPF ו-DKIM.
  3. לפרסם רשומת DMARC.
  4. רמת סף נמוכה של דיווחי ספאם.
  5. להוסיף קישור הסרה קלה easy unsubscription
  6. להוסיף פרוטוקול ARC להודעות מועברות.


לצפיה בסרטון

למאמר בבלוג

לצפייה בוובינר (דורש הרשמה)

תיאום פגישת יעוץ ראשונית ללא עלות

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » כך תבדקו האם אתם מוכנים לדרישות החדשות של ג'ימייל ויאהו ממדוורים