שלושה כובעי השיווק של סטארטאפים

שלושה כובעי השיווק של סטארטאפים

אודות הפרק

למאמר בבלוג


אימייל מרקטינג הוא אחד מאמצעי השיווק האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות סטרטאפים (ועסקים בכלל). בהשוואה לערוצי paid media, אימייל מרקטינג אינו יקר ואם פועלים בו נכון הוא יחזיר פי 42 על כל דולר שישקיעו בו.

פעמים רבות שיווק ה-Product (המוצר) של הסטארטאפ נפגע כתוצאה מפעילות זו. אולי הצורך לעשות את הדברים מהר ואולי גורמים נוספים מביאים לכך שהרבה מאוד סטרטאפים המבצעים אימייל מרקטינג, מתויגים כספאמרים לפי אמות המידה של ספקיות האימייל ומסננות הספאם לעיתים עד כדי שיתוק כלל פעילות האימייל של הארגון.

See omnystudio.com/listener for privacy information.