אודה-יה כלפון, the cx factor, על חווית לקוח וחווית מטופל
אודות הפרק
אודה-יה כלפון, היא מומחית בתחום חווית הלקוח, עם רקע של כ- 18 שנות ניסיון בניהול בכיר של מערכי שירות וחווית לקוח בארגונים מובילים בישראל.
אני משוחח איתה על חווית לקוח בארגונים גדולים, על חוויות לקוח במגזר שירותי הבריאות, חווית מטופל. על האתגרים ורגישויות הנדרשות.
בין תפקידיה בעבר - ראש אגף לקוחות בפרטנר, מנהלת השירות של סלקום וסמנכ"לית לקוחות גלובלית בקבוצת הביטוח הבינלאומית Davidshield
בעלת חברה לייעוץ עסקי, מלווה ומובילה מהלכים אסטרטגיים בתחום ניהול חווית הלקוח בחברות מובילות ובסקטור הציבורי.
מרצה, ומנהלת שותפה של - קהילת the cx factor – בפייסבוק, הקהילה המקצועית הגדולה בישראל בתחום חווית הלקוח.
נבחרה ע״י מגזין TheMarker לאחת מ- 40 המנהלים המבטיחים בישראל.
See omnystudio.com/listener for privacy information.