מדריך למדוור העיוור. אימייל ללא נתוני פתיחות אימייל והקלקות

מדריך למדוור העיוור. אימייל ללא נתוני פתיחות אימייל והקלקות

אודות הפרק

מאמר בבלוג


דמיינו עולם של אימייל מרקטינג ללא נתוני הקלקה 😨

מדריך למדוור העיוור 🦯📧

כל הסמנים מראים כי מדוורים צריכים להתכונן למציאות עתידית חדשה בה נתוני פתיחות והקלקות לא יהיו קיימים, בדומה למה שהיה פעם כשדיוור נעשה עם מעטפות ומכתבים.

במשך שנים ארוכות מדוורים הסתמכו על מדדי פתיחה והקלקה כ-KPI למדידת הצלחת תוכניות הדיוור והקמפיינים שלהם.
המדד המשמעותי ביותר שמדוורים משתמשים בו כמדד להצלחה – ולא בצדק – הוא מדד פתיחת אימיילים.

נתוני פתיחת אימיילים שמתבססים על tracking pixel – תמונה ללא רקע בגודל pixel אחד שנשתלת בדיוור וכשהאימייל נפתח והתמונות "יורדות" (rendered), הפיקסל "נפתח" ומדווח למערכת הדיוור שנמען ספציפי פתח אימייל.

מדדי פתיחת אימיילים אף פעם לא היו מדויקים ואחרי עדכון IOS 15 הם אפילו משובשים בכוונה תחילה.

אך הנחת העבודה של מדוורים צריכה להיות שהשינוי של אפל הוא ה"קנרית במכרה" ואפל לא תהיה היחידה שתטמיע שינויים שישבשו נתוני פתיחת אימיילים.

כעת עולים סימנים לכך שגם נתוני הקלקות נמצאים על הכוונת ולא רק באימייל.

במציאות בה פרטיות וסייבר תופסים מקום מרכזי של מחוקקים ורגולטורים אנו רואים כי קוקי צד ג' עומד להיכחד, נתוני פתיחת אימייל משובשים וכעת גם נתוני הקלקות יסורסו לחלוטין.

מה נשאר?

 


Music from Uppbeat

https://uppbeat.io/t/hartzmann/no-time-to-die

License code: ZAWLL6KNS8VTOBU4

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » מדריך למדוור העיוור. אימייל ללא נתוני פתיחות אימייל והקלקות