טאב קידומי המכירות מגיע לאפל מייל ב-IOS18
אודות הפרק
באירוע למפתחי אפל (WWDC) שנערך ב-10/6/2024 אפל הכריזה על שינוי משמעותי נוסף שיכנס לתוקף בספטמבר 2024 עם השקת IOS18 והיא תכניס טאבים וסינון לפי תוכן באפליקציית המייל הפופולרית שלה Apple Mail.
העדכון המשמעותי ביותר לאפליקציית אפל מייל שיוצג ב- iOS 18 הוא יכולת שנקראת on-device categorization - "מיון במכשיר".
ב-2013 תיבת הדואר הנכנס של Gmail שינתה את פניה וחילקה את תיבת המייל הראשית לקטגוריות שניתנות לבחירה (ראשי, חברתי, קידומי מכירות, עדכונים ופורומים). החלוקה האוטומטית הזו עוזרת למשתמשי Gmail לארגן את תיבות המייל שלהם על ידי מיון אוטומטי של האימיילים לפי תוכן ושולח.
תכונת המיון במכשיר שהוצגה באירוע המפתחים של אפל נראית מאוד דומה לתיבת הדואר שלGmail וממבט ראשון המיון באפליקציית המייל החדשה של אפל נראה כאילו נוצר בהשראת תיבת הדואר של Gmail הכה מוכרת.
אפל תחלק את התיבה הראשית לקטגוריות הבאות:
Primary – בו יופיעו האימיילים החשובים למשתמש ברגע זה, כמו אימיילים מאנשים שהמתמש מכיר או אימייל שיש חשיבות לטפל בהם כעת.
Transaction – לחשבוניות, קבלות והזמנות.
Updates – לניוזלטרים ועדכונים מרשתות חברתיות.
Promotion – לאימיילים שיווקיים ומכירתיים.
See omnystudio.com/listener for privacy information.