אל תעשו את טעויות הדיוור האלה בזמן חגי הקניות, בלאק פריידי, סייבר מאנדי

אל תעשו את טעויות הדיוור האלה בזמן חגי הקניות, בלאק פריידי, סייבר מאנדי

אודות הפרק

למאמר בבלוג 


מכירים את האימרה “קשה באימונים קל בקרב?” במובן מסוים בלאק פריידי וחגי הקניות שבאים אחריו מהווים ריכוז “מאמץ מלחמתי” שמתכנס לכל מה שמשווקים התכוננו אליו בחודשים שקדמו לבלאק פריידי.

עבור לא מעט עסקים חגי הקניות אונליין או בשמם הנוסף חגי נובמבר, הן התקופה החשובה שלהם בשנה. חגי נובמבר הוא רצף חגי הקניות – בלאק פריידי, סייבר מאנדי, נובמבר אונליין, Shopping IL, פרָיים דֶיי, יום הרווקים הסינים, thanksgiving – ומהווים קליימקס שאליו משווקים נערכים לאורך השנה.

לאימייל ישנו תפקיד חשוב בכל הקושר בהצלחת חגי נובמבר גם עבור המשווקים וגם עבור הלקוחות, שביעות הרצון שלהם והחוויה שלהם מתהליך דרך השיטוט, הקנייה ועד קבלת המוצרים בשלום הביתה.

זה אומר שעל מנת שמשווקים יצליחו בפעילות אימייל בכלל ואימייל מרקטינג בפרט, סביב חגי הקניות עליהם להיערך מראש, לפחות בכל הקשור בעבירוּת אימיילים (email deliverability).

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » אל תעשו את טעויות הדיוור האלה בזמן חגי הקניות, בלאק פריידי, סייבר מאנדי