צאו מהאוטומט - טיפים לדיוור חכם
אודות הפרק
כדי להצליח בפעילות email marketing משווקים צריכים להכיר את כללי המשחק החדשים:
עבירוּת מיילים (email deliverability) - שיפור במדד עבִירוּת המיילים שלכם, יעניק לכם יתרון תחרותי והוא המדד החשוב ביותר בכל קמפיין אימייל, מאחר וכל שאר הפרמטרים נגזרים ממנו.
כך למשל המדד של פתיחת מיילים (open rate) נגזר מכמות המיילים שהגיעו לתיבת האימייל. מיילים שמגיעים אל הספאם (תיבת "דואר זבל") הם לרוב מיילים שהלקוחות לא ראו ולכן גם לא פתחו.
אולי אתם מכירים ומודדים בהקשר של הקמפיינים שלכם click-through rate, bounce rate, open rate ופרמטרים נוספים. אך האם אתם יודעים לומר מה אחוז המיילים שמגיעים לספאם או לטאב "קידומי מכירות"? האם אתם יודעים מה ה-reputation שלכם אצל כל אחת ואחת מספקיות המייל הגדולות?
See omnystudio.com/listener for privacy information.