דודי צפון, על אתגרי ניהול הדאטה והשירות לתושב ברשות המוניציפלית
אודות הפרק
בניגוד לחברה עסקית, אתגרי ניהול הלקוח בשלטון המקומי שונים. עייריה או רשות מוניציפאלית משרתת את לקוחותיה התושבים, אך גם עוברי אורח, סוג של לקוחות מזדמנים.
יש לה השפעה על חיי התושב ובשירות הניתן לו בחיי היום יום. התושב הוא סוג של לקוח שבוי המשלם את דמי הארנונה ומקווה שהם מנותבים לטובתו: בחינוך, בחניה, בפיתוח, בדרכי התחבורה, בעסקים ותחזוקה של כל אלה.
עד כמה השירות הניתן לתושב הוא סוג של כלכלת בחירות?
מהם האתגרים בניהול השירות לתושב בשגרה ובחירום?
מה תפקידו של המנמ"ר?
מהם אתגרי הדאטה ברשות המוניציפאלית המנהלת מאגרי מידע עצומים על התושבים במחלקות שונות ועד כמה השירות לתושב מתקדם ודיגיטלי.
על כל אלה נשמע מדודי צפון, מנכ"ל חברת CRMC המתמחה בפתרונות CRM וניהול השירות לתושב ברשויות מוניציפליות.
קישור לבלוג: https://crm.buzz
See omnystudio.com/listener for privacy information.