כמה שווים לכם מנויים לא פעילים? (הרבה יותר ממה שנדמה)
אודות הפרק
מדוורים יצרו הקשר אובססיבי כמעט, בין אחוזי פתיחת אימיילים להצלחה (לפי ראות עיניהם) של פעילות האימייל מרקטינג שלהם.
עבור הרבה מדוורים אחוזי פתיחה נמוכים הם הוכחה שאימייל מרקטינג לא עובד וה"הוכחה" כביכול לכישלון פעילות האימייל מרקטינג שלהם. לעומת זאת אחוזי פתיחה גבוהים הם כביכול "הוכחה" להצלחת פעילות האימייל מרקטינג.
אבל הרבה פעמים אין קשר בין פתיחת אימיילים או הקלקה עליהם לבין ההצלחה העסקית והתרומה של קמפיין אימייל מרקטינג למוּדָעוּת למותג (brand impression), והתמיכה של קמפיין אימייל מרקטינג בפעילות שיווקית או פרסומית נוספת - גם אם תוצאות הקמפיין במערכת הדיוור אינן מוצלחות במיוחד.
See omnystudio.com/listener for privacy information.